OFICJALNA STRONA ZESPOŁU
//FAQ

Nie pamiętam swojego hasła / wpisywane hasło nie jest akceptowane

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła lub wpisywane hasło nie jest akceptowane przez system skorzystaj z poniższej opcji resetowania hasła.


Nie mam już dostępu do konta pocztowego podanego w formularzu rejestracyjnym

Jeśli utraciłeś dostęp do konta pocztowego podanego w formularzu rejestracjnym i chciałbyś zmienić adres w naszym sklepie zgłoś swoją prośbę pisząc na adres webmaster@dzem.com.pl lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00 pod numerem +48 663 967 531


Chcę złożyć reklamację lub wymienić zakupiony produkt na inny

Jeśli dostarczony przedmiot posiada wadę fabryczną, jest niezgodny z umową i chciałbyś go zareklamować lub wymienić na inny produkt wyślij do nas e-mail na adres sklep@dzem.com.pl wraz z informacją o numerze zamówienia, krótkim opisem powodu Twojego działania oraz niezbędnymi danymi kontaktowymi (w szczególności nr telefonu). Każde zgłoszenie jest rzetelnie analizowane i rozpatrywane indywidualnie maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia. Wymiana jest możliwa jedynie w przypadku zwrotu produktu w stanie nienaruszonym (tj. fabrycznym, nieużywanym) oraz w miarę dostępności produktów w magazynie.


Chcę odstąpić od umowy zawartej na odległość

Zgodnie z prawem konsumenta każdy zakupiony produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny. Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania, być kompletny oraz posiadać dołączony dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Towar powinien zostać odesłany wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość na adres: "Dżem" S.C. L. Martinek i Wspólnicy, ul. Sienkiewicza 45/6, 40-039 Katowice.