Znaleziono 76 wyników

autor: indianer84
wt lis 26, 2013 12:36 pm
Forum: Koncerty
Temat: [23.11.2013r.] Toruń Blues Meeting
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 3255

Re: [23.11.2013r.] Toruń Blues Meeting

a ja sie zgadzam z kikanem w 100% ,czytałem kiedyś wywiad z Ryskiem ,w którym mówił ,że gdyby miał własne studio nagrałby takie rzeczy ,że ludziom by buty pospadały ...:) miał plan, chciał się rozwijać , Dżem nie bardzo do tego dąży
autor: indianer84
ndz cze 23, 2013 10:00 am
Forum: Koncerty
Temat: [2013.07.27-28]Chorzów XV Festiwal Muzyczny im. Ryśka Riedla
Odpowiedzi: 120
Odsłony: 26282

Re: [2013.07.27-28]Chorzów XV Festiwal Muzyczny im. Ryśka Riedla

dodam tylko ,że w sprawie biletów dla tych broniących się... otrzymałem taką odpowiedz od pana Adama Antosiewicza "Witam, od 15 lat członkowie Fan Clubu Dżem-u Skazani na Bluesa otrzymują nagrodę za kształcenie się w postaci wejściówki na Festiwal.Szczegóły w Fan Clubie.Pozdrawiam" , dlate...
autor: indianer84
sob cze 22, 2013 1:08 pm
Forum: Koncerty
Temat: [2013.07.27-28]Chorzów XV Festiwal Muzyczny im. Ryśka Riedla
Odpowiedzi: 120
Odsłony: 26282

Re: [2013.07.27-28]Chorzów XV Festiwal Muzyczny im. Ryśka Riedla

ok, dzięki za odpowiedz :wink:
autor: indianer84
pt cze 21, 2013 6:18 pm
Forum: Koncerty
Temat: [2013.07.27-28]Chorzów XV Festiwal Muzyczny im. Ryśka Riedla
Odpowiedzi: 120
Odsłony: 26282

Re: [2013.07.27-28]Chorzów XV Festiwal Muzyczny im. Ryśka Riedla

Arek ,wiem ze w plananch jest 1;15 ale wiem też ze są rózne opoznienia, wiec nie zdziwie sie jak beda zmuszeni zejść szybciej.
To jak to wygląda z biletami dla osób którzy sie obronili w tym roku? dotyczy to tylko członków skazanych na blues...?
autor: indianer84
czw cze 20, 2013 7:31 pm
Forum: Koncerty
Temat: [2013.07.27-28]Chorzów XV Festiwal Muzyczny im. Ryśka Riedla
Odpowiedzi: 120
Odsłony: 26282

Re: [2013.07.27-28]Chorzów XV Festiwal Muzyczny im. Ryśka Riedla

gdyby nie te ogarniaczenie festiwalu do godz 24. to nie byłoby problemu ,a tak... mam nadzieje, ze cos się jeszcze zmieni i Cree zagra dłuzej niz niespełna godzine.
autor: indianer84
pn lut 04, 2013 5:32 pm
Forum: Koncerty
Temat: Festiwal Ryśka - Chorzów 2013
Odpowiedzi: 115
Odsłony: 17076

Re: Chorzów 2013 Festiwal Ryśka

moze to i dobrze, wtedy więcej ludzi bedzie juz od soboty ( bo Dżem) i zostana na niedziele tez , a tak to sporo ludzi pewnie czekało tylko na niedziele..mi sie podoba :)
autor: indianer84
czw cze 21, 2012 7:36 pm
Forum: Koncerty
Temat: Festiwal Ryśka - Chorzów 2012
Odpowiedzi: 158
Odsłony: 29300

Re: Festiwal Ryśka - Chorzów 2012

szczesciarze :D są jakies zdjęcia z tego koncertu? bo nigdy sie nie napotkałem ...no chyba ze nie wiem ze to akurat ze spodka było :)
autor: indianer84
sob cze 16, 2012 1:46 pm
Forum: HydePark
Temat: dziara z ryśkiem
Odpowiedzi: 72
Odsłony: 15627

Re: dziara z ryśkiem

Armin...hahaha :mrgreen:
autor: indianer84
pn kwie 30, 2012 12:05 pm
Forum: Dżem w mediach
Temat: Program telewizyjny
Odpowiedzi: 279
Odsłony: 61442

Re: Program telewizyjny

może byc to nieokrojona,rzeczywiscie zawsze było to 30 minutowe nagranie,zobaczymy, co prawda jest detox,wehikul i cegła na yt ale w jakosci takiej sobie
autor: indianer84
śr mar 28, 2012 9:57 pm
Forum: Koncerty
Temat: Festiwal Ryśka - Chorzów 2012
Odpowiedzi: 158
Odsłony: 29300

Re: Festiwal Ryśka - Chorzów 2012

no własnie ,nie ma co marudzić, ja sie ciesze i odetchnałem kiedy pojawila sie wiadomosc ze festiwal sie odbędzie...a jak bedzie tyle osób marudziło to w koncu nikt nie bedzie chciał przyjezdzac,wtedy festiwal upadnie i bedzie płacz:)
autor: indianer84
wt mar 20, 2012 7:30 pm
Forum: Ludzie, Muzyka, Dyskusje
Temat: Cree
Odpowiedzi: 177
Odsłony: 39228

Re: Cree

nie zapomnijcie oddać głos na wszystkie winy:) http://lp3.polskieradio.pl/
autor: indianer84
ndz sty 15, 2012 4:40 pm
Forum: HydePark
Temat: Niepokojąco....
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 4856

Re: Niepokojąco....

jest też taki zespół muzyczny....tylko dlaczego mialby grac o 21 na zakonczenie... ten czas zarezerowany był dla Cree i Dżemu...
autor: indianer84
pn gru 26, 2011 11:57 am
Forum: Twórczość
Temat: Dżem Jarocin 87
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2781

Re: Dżem Jarocin 87

własnie przedwczoraj wilkas wrzucił na yt calosc blues alabamy z jarocina87 a ponadto usmiech smierci z tego koncertu i wywiad dzemu z 86 roku
autor: indianer84
pt paź 21, 2011 4:28 pm
Forum: Twórczość
Temat: Dżem Jarocin 87
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2781

Re: Dżem Jarocin 87

w wersji video zobaczysz na youtube tylko fragm,aleji róż , po za tym jest to co napisał thewesoly i jeszcze klosz i magazyn mód
autor: indianer84
wt paź 18, 2011 9:27 pm
Forum: Dżem w mediach
Temat: Wywiady
Odpowiedzi: 99
Odsłony: 23246

Re: Wywiady

dzieki:)fajnie sie cyztało...Beno jak zwykle ciągle z taką samą pasją wspomina Ryska...a co do tego amatorskiego nagrania kogos tam ze spodka 92,mi by wcale jakosc ,dzwiek itp nie przeszkadzała ...:)

Wyszukiwanie zaawansowane