Znaleziono 260 wyników

autor: Dagamarka
pn lip 26, 2004 7:46 pm
Forum: Koncerty
Temat: Tyski Festiwal
Odpowiedzi: 274
Odsłony: 56450

Nie kazdego stac stworzyc COŚ... jak to ujał mój przedpostowicz... ale tez nie kazdy moze sie do tego przyznac... i za to nalezy cenic wlasnie tego Wielkiego, przez duże "W", człowieka na ktorym opiera sie rozmowa...
autor: Dagamarka
pn lip 26, 2004 9:13 am
Forum: Inne
Temat: Nieprofesjonalne zespoły Blues-Rockowe
Odpowiedzi: 166
Odsłony: 37835

Oj nienawisc to nieładna cecha... baardzo nie ładna.... pozdrawia m:D
autor: Dagamarka
pn lip 26, 2004 9:11 am
Forum: Koncerty
Temat: Tyski Festiwal
Odpowiedzi: 274
Odsłony: 56450

Re: ...

Chciałbym tylko Gościowi kimkolwiek jes powiedziec że festiwal jest nie tylko ku czci ale zwłaszcza "Ku przestodze" , po to by ludzie nie powtarzali błębów ryśka Pozdrawiam fanów!!!! aaaaa co mi tam Gościa tez pozdrwiam :lol: I wlasnie o to chodiz.... :D... proponuję Ci wejsc na oficjalna stronę fe...
autor: Dagamarka
pn lip 26, 2004 8:54 am
Forum: Koncerty
Temat: Tyski Festiwal
Odpowiedzi: 274
Odsłony: 56450

Trochę smieszne takie myślenie. Z tego co mi wiadomo człowieka ceni się za to jaki był, a nie na jaką drogę zszedł. Czy znasz takich artystów jak Jim Morrison?, Janis Joplin.... ?? Oni również skonczyli tak a nie inaczej, a jednak... uważai sąza ludzi godnych uwagi. Rak samo jest z Ryśkiem, i nie bo...
autor: Dagamarka
pn lip 26, 2004 8:48 am
Forum: zespół DŻEM
Temat: Dżem malinowy- utwory najgorsze
Odpowiedzi: 129
Odsłony: 43516

No widzisz.... i znó nasuwa się sformułowanie, ze o gustach sie nie dyskutuje.... ja własnie to w nim widze i tyle... no i ... na przyklad płyta "Być albo mieć" jest dla mnie troche zbyt melodyjna.... jak na Dżem... o i tyle
pozdrawiam wszystkich fanów Dewódzkiego:-) i Ciebie drogi kolego również :D
autor: Dagamarka
ndz lip 25, 2004 7:33 pm
Forum: Inne
Temat: Nieprofesjonalne zespoły Blues-Rockowe
Odpowiedzi: 166
Odsłony: 37835

1. Tolerancja wyznaniowa 2. Tolerancja kulturowa 3. Tolerancja wobec innych narodów... masz trzy przyklady... i obawiam się, że wiem więcej o życiu i wogóle... bo takie właśnie studia skończyłem... i swoje przeżyłem. Oczywiście zdarza sie osoba nietolerancyjna, ale statusowo 72% Polaków uważa się za...
autor: Dagamarka
ndz lip 25, 2004 7:20 pm
Forum: Koncerty
Temat: Woodstock 2004
Odpowiedzi: 187
Odsłony: 59479

rocker pisze:Już niema tej koszulki na stronie,ponieważ Dżem ma być niespodzianką na koniec festiwalu,a co to za niespodzianka co wszyscy o niej wiedzą.

Jak Dżem moze być niespodzianką na festiwalu?? z tego co wie mto są co roku. to chyba po części ich swieto
autor: Dagamarka
ndz lip 25, 2004 7:16 pm
Forum: zespół DŻEM
Temat: Dżem malinowy- utwory najgorsze
Odpowiedzi: 129
Odsłony: 43516

Witam wszystkich przeserdecznien bardzo strasznie mocno... Szczerze mówiąc moim zdaniem nie da się jednoznacznie określić "malinowych" utworów DżeMu gdyż jest to gustu kwestią. Wiele także zależy od nasrtoju jaki mamy słuchając danego utworu - takie jest moje zdanie i sam osobiście uważam że DżeM n...
autor: Dagamarka
ndz lip 25, 2004 7:14 pm
Forum: zespół DŻEM
Temat: Rysiek w "Teraz Rock"
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 3907

owszem, chyba dwa... ja tez przeczytałąm na łąmach internetu, ale gazete w reku mialam :P:P
autor: Dagamarka
ndz lip 25, 2004 7:12 pm
Forum: zespół DŻEM
Temat: "Sie macie ludzie "
Odpowiedzi: 158
Odsłony: 43504

No dobrze ale czy na Festiwalu bedize można ten film obejrzec ? !
autor: Dagamarka
czw lip 22, 2004 7:56 pm
Forum: Inne
Temat: Nieprofesjonalne zespoły Blues-Rockowe
Odpowiedzi: 166
Odsłony: 37835

To sie nazywa.... hmm... dobry czlowiek... tak należy działąc....
autor: Dagamarka
czw lip 22, 2004 11:37 am
Forum: Inne
Temat: Nieprofesjonalne zespoły Blues-Rockowe
Odpowiedzi: 166
Odsłony: 37835

To jest własnie nasza, szara brudna rzeczywistość.... Może i macie racje... czy zatem nasza bezsilność jest czyms usprawiedliwiona... ??
autor: Dagamarka
czw lip 22, 2004 11:34 am
Forum: Koncerty
Temat: Tyski Festiwal
Odpowiedzi: 274
Odsłony: 56450

wiec sluchając piosenek będe myslala o ludziach słuchających tych utworów w necie czy TV... bądźcie ze mna :D .... telepatia :D
autor: Dagamarka
czw lip 22, 2004 11:32 am
Forum: zespół DŻEM
Temat: Dżem malinowy- utwory najgorsze
Odpowiedzi: 129
Odsłony: 43516

Hehe... :-) owszem owszem, skoro to takie bijące po pczach to cofam ostatnią wypowiedz.... ale o to chyba chodzi na forum? Mimo ze temat jest podany to przeciez chodzi o to zeby rozmawiac, dyskutowac. i nie koniecznie trzeba surowo przestrzegac podanego tematu.. to tak w woli usprawiedliwienia..
autor: Dagamarka
śr lip 21, 2004 6:19 pm
Forum: Inne
Temat: Nieprofesjonalne zespoły Blues-Rockowe
Odpowiedzi: 166
Odsłony: 37835

Jako przyszłą pani psycholog, śmiem przypuszczac ze mają nierówno pod koppułkami, ciezkie dziecinstwo, problemy z rodzicami, za duzo pakowania na silowni i wyładowywanie swej energii... glupota...

Wyszukiwanie zaawansowane