Dżem w Jaworznie

Wasze opinie na temat poszczególnych imprez

Moderatorzy: Piotrek, Radek, smar666

Awatar użytkownika
Adi
Posty: 2408
Rejestracja: czw sty 13, 2005 12:53 am
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Postautor: Adi » sob lis 26, 2005 1:51 am

na poczatek set (standardowy.... niestety)
w drodze do nieba
poznalem go po czarnym ...
gorszy dzien
naiwne pytania
do kolyski
byc albo miec
tylko ja i ty
kaczor ...
harley moj
szeryfie, co sie tu dzieje ?
juzas... ( swietne wykonanie )
paw
powial boczny wiatr ( jesli mnie pamiec nie myli )
diabelski zart
wehikul czasu

bisy :
autsajder
whisky
czerwony jak cegla ( z intrem Jurka a la Woodstock 2003 tylko dluzszym ;) )
sen o victorii

koncert wypadl jak zwykle dobrze tylko przyznam szczerze ze ten set juz mi sie znudzil ... Jedyna atrakcja koncertu byla nowa "stara" gitara Jurka ktora brzmi naprawde swietnie i bardzo przyjemnie sie jej sluchalo :)
pozdrawiam Karoline , Anie , Pasztetowa , Magde , Paszteta , Przema , Topora , Kowboja.
Ostatnio zmieniony sob lis 26, 2005 9:22 am przez Adi, łącznie zmieniany 2 razy.
Gość

Postautor: Gość » sob lis 26, 2005 2:12 am

no no, to widze ze setliste Adi zapamietałes , ehh no tak mloda dusza :P
musiales napisac o gitarze Jurka, ehh no cały Ty... :D

byłam z Wami na tym koncercie, bo dzwonił do mnie na paru piosenkach.....;)
DZIĘKUJE BARDZO...:)))

a za tydzien do MEGA, wtedy kwiaty zakwitną :)

czołem :lol:
Pasztet
Posty: 901
Rejestracja: ndz maja 16, 2004 7:37 pm
Lokalizacja: Katowice

Postautor: Pasztet » sob lis 26, 2005 6:02 am

wita, wszystkich.
jak obiecalem tak robie http://www.megaupload.com/?d=COWCE1ZN <----- link do fotek..... zpraszam do ogladania. fotki robil przemo oraz moja skromna osoba. wiekszosc jest nie udanych z powodu zlego oswietlenia na samym koncercie...ale zawsze cos... pozdrawiam
Piotrek
Posty: 657
Rejestracja: pt lis 14, 2003 9:18 pm
Lokalizacja: Chorzów
Kontaktowanie:

Postautor: Piotrek » sob lis 26, 2005 9:27 am

Adi pisze:na poczatek set (standardowy.... niestety)
koncert wypadl jak zwykle dobrze tylko przyznam szczerze ze ten set juz mi sie znudzil ... Jedyna atrakcja koncertu byla nowa "stara" gitara Jurka ktora brzmi naprawde swietnie i bardzo przyjemnie sie jej sluchalo :)


z ciekawosci i przekory zapytam: na ilu koncertach byles z DOKŁADNIE (jota w jote) takim setem ??? 30-40? mam wrazenie ze to 'znudzenie' bierze sie stad ze po prostu czytasz maila z wypowiedziami na temat setlist z innych koncertow. Chyba nie spodziewasz sie ze bedac na 10 koncertach w roku za kazdym razem bedziesz slyszal inny set?

Na przyszlosc radze mniej narzekac, wiecej sie bawic. Mnie osobiscie bardzo cieszy ze moge pojsc na koncert i posluchac po raz n-ty cegle, wehikul, czy np. szeryfa. Zareczam CIe ze taka setliste slyszalem juz wiele razy i nie ma mowy o jakimkolwiek znudzeniu. Zawsze jest inaczej zagrana - raz ciekawie raz mniej ciekawie ale inaczej :)

Adi pisze:Jedyna atrakcja koncertu byla nowa "stara" gitara Jurka ktora brzmi naprawde swietnie i bardzo przyjemnie sie jej sluchalo :)


A spodziewales sie dziewczyn na rurze i piwa za darmo???

"Znawcowm" podpowiem ze to Gibson Custom L-5 ;)
pozdr
Awatar użytkownika
Adi
Posty: 2408
Rejestracja: czw sty 13, 2005 12:53 am
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Postautor: Adi » sob lis 26, 2005 10:34 am

Piotrek pisze:z ciekawosci i przekory zapytam: na ilu koncertach byles z DOKŁADNIE (jota w jote) takim setem ??? [...]

z ciekawosci i przekory hmm wiec zeby zaspokoic Twoja ciekawosc odpowiem Ci w ten sposob : bylem na 12 koncertach w tym roku i na kazdym set byl bardzo podobny (od maja nie bardzo sie zmienil), bardzo podobny to nie taki sam, co nie znaczy ze nie moge chciec jakiejs wiekszej zmiany.

[...]A spodziewales sie dziewczyn na rurze i piwa za darmo??

mowiac "atrakcje" mialem na mysli cos co nadawalo by sie do tematu "Pajacyki koncertowe". Rozumiem ze glodnemu chleb na mysli i dlatego pomyslales o tych panienkach :>
Gość

Postautor: Gość » sob lis 26, 2005 12:47 pm

Pasztet, dzieki ze zrobiles zdjecia...teraz je moge zobaczyc, i widze ze sie swietnie bawiliscie....ajjjj:):))))))

byle do piatku, byle do MEGA :D
Gość

Postautor: Gość » sob lis 26, 2005 1:02 pm

Witam :)
chciałam zameldować, że ja, nomad i Topór żyjemy :)

koncert był świetny, a małe spotkanie pokoncertowe skończyło się o 5 rano :)
Gość

Postautor: Gość » sob lis 26, 2005 1:49 pm

Adi pisze:bylem na 12 koncertach w tym roku i na kazdym set byl bardzo podobny (od maja nie bardzo sie zmienil), bardzo podobny to nie taki sam, co nie znaczy ze nie moge chciec jakiejs wiekszej zmiany.
:>


Zdecydowanie podzielam zdanie Adiego. Setlista jest bardzo przewidywalna. Tez byłem na dobrych kilku koncertach w tym roku i kazdy był prawie taki sam ( co nie znaczy, ze byly złe, i że nie poszedłbym na kolejne takie same).tylko koncerty akustyczne, których było kilka różniły się setami(na szczęście udało mi się na jeden z nich trafić i mogłem usłyszec np. Lunatyków,detox czy jesiony). może niedługo coś się ruszy. przede mną nabliższy koncert w wawie i mam cichą nadzieję,że może wtedy a jeśli nie to i tak będę się świetnie bawić. "Jak nie to cyk browara łyk..." Pozdrawiam...
Gość

Postautor: Gość » sob lis 26, 2005 1:51 pm

a mam pytanko... cóż to za nowa gitara Jurka ?? jakis gibsonik ?? a moze fenderek?? czy co ??
Gość

Postautor: Gość » sob lis 26, 2005 2:01 pm

Ja znow na forum, zamiast się uczyć... Coz :P
Zdjecia sciagnelam, sa swietne - pomimo tych dziwnych reflektorow! Dziekuje Paszteciku za ogole udostpenienie.. A no tak, najlepsze jest to zdjecie tajniackie - przy kiosku :D
Pozdrowienia dla wszystkich!!

PS. Do Adiego i Karoliny :) Mam nadzieje, ze nikt nic wam zlego nie zrobil w Bytomiu [martwilam sie..], i że odwiedziny u Kwiatuszka sie jak najbardziej udaly! :)
Gość

Postautor: Gość » sob lis 26, 2005 4:35 pm

Annuszka pisze:
PS. Do Adiego i Karoliny :) Mam nadzieje, ze nikt nic wam zlego nie zrobil w Bytomiu [martwilam sie..], i że odwiedziny u Kwiatuszka sie jak najbardziej udaly! :)




Żyjemy, a u Kwiatka było świetnie;) :roll: Dzięki za odrowadzenie na tramwaj itd... :)
Pasztet
Posty: 901
Rejestracja: ndz maja 16, 2004 7:37 pm
Lokalizacja: Katowice

Postautor: Pasztet » sob lis 26, 2005 8:01 pm

nie macie za co m dziekowac... przede wszystkim dziekujcie przemowi... (wiekszosc udanych zdjec to wlasnie On robil)
odnosnie wczoraszjego wieczorku... zaluje ze z Wami nie poszedelm wczoraj do knajpki.. ale cos... po mega sie nadrobi :) pozdrawiam
Awatar użytkownika
grimus
Posty: 354
Rejestracja: śr lut 18, 2004 12:50 pm
Lokalizacja: Choszczno
Kontaktowanie:

Postautor: grimus » sob lis 26, 2005 10:02 pm

jacus pisze:a mam pytanko... cóż to za nowa gitara Jurka ?? jakis gibsonik ?? a moze fenderek?? czy co ??


Odpowiedź kilka postów wyżej, natomiast ja mam pytanie o kolor wspomnianego customa L5 (do zdjątek nie mogę sie dostać). Bo jeśli jasnoczerwony, to kto wie, czy nie nabyty od Tatki Tadka :wink: Nalepy, który ten typ użytkował od x lat (a ściślej, odkąd przestał użytkować Rickenbakera, nabytego na Weście jeszcze bodaj w końcówce lat '60).

Pozdrawiam - G.
...siłom nieczystym w poprzek
siłom nieczystym wbrew
jest mi naprawdę dobrze
z tym, co jest we mnie złe...
(W. Waglewski)
Gość

Postautor: Gość » sob lis 26, 2005 10:26 pm

hmmm... jeśli chodzi o tą nową gitarkę (właśnie ją sobie obejżałem w necie z ciekawości bo po nazwach nie rozpoznaje gitar) to na takie samej bądź tej samej grał na ostatnim akustycznym koncercie w Wawie (clubrock) Adam Otręba... ciekawe... może się nią dzielą ;) ale sprzęcik robi wrażenie zwłaszcza na żywo... :) :) :)
Piotrek
Posty: 657
Rejestracja: pt lis 14, 2003 9:18 pm
Lokalizacja: Chorzów
Kontaktowanie:

Postautor: Piotrek » sob lis 26, 2005 10:29 pm

jacus pisze:hmmm... jeśli chodzi o tą nową gitarkę (właśnie ją sobie obejżałem w necie z ciekawości bo po nazwach nie rozpoznaje gitar) to na takie samej bądź tej samej grał na ostatnim akustycznym koncercie w Wawie (clubrock) Adam Otręba... ciekawe... może się nią dzielą ;) ale sprzęcik robi wrażenie zwłaszcza na żywo... :) :) :)


hehe... no to znawca nie jestes...

zareczam Cie to Jurka gitara, to gibson custom L-5. A Adam zdaje sie ze gral na aktustyku ;) bardzo podobnym ale jednak akustyku...

Wróć do „Koncerty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości