Teatr Rozrywki 19 marca 2008 2xDżem :)

Wasze opinie na temat poszczególnych imprez

Moderatorzy: Piotrek, Radek, smar666

hadziajka
Posty: 232
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 5:11 pm
Lokalizacja: Ruda Slaska

Postautor: hadziajka » czw gru 13, 2007 3:02 pm

a ja sie wybiorę bardzo chętnie...;)
kase nazbieram;)
Gość

Postautor: Gość » czw gru 13, 2007 3:45 pm

tego trzeba było sie spodziewac. Bezlitosni jak zwykle. :/
pojde jak sie rodzice zlituja, bo ja biedna jestem a i tak wole wydac kase na spektakle w marcu :P
Awatar użytkownika
Adi
Posty: 2408
Rejestracja: czw sty 13, 2005 12:53 am
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Postautor: Adi » czw gru 13, 2007 5:19 pm

tadzikgorny pisze:Uwaga! Uwaga!
Na stronie TR są ceny biletów!! Są podobne jak do Akustycznego... (45, 60 i 70 zł).... :cry: [...]
a nie mowilem, ze bedzie 70zl 8)
Gość

Postautor: Gość » śr sty 02, 2008 6:53 pm

!!!UWAGA!!!
Zmiana daty, koncert odbędzie się 19 marca.
Awatar użytkownika
Chiquita
Posty: 340
Rejestracja: pn cze 26, 2006 7:53 am
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Postautor: Chiquita » czw sty 10, 2008 3:00 pm

Chciałabym się wybrać i to bardzo :D a jest duża szansa, 22 marca mam urodziny to będzie prezent :lol:
Gość

Postautor: Gość » ndz sty 13, 2008 2:29 pm

ostatnio nie mogłem być ale teraz wybiorę się na dwie części chyba :D pozdrooo
Awatar użytkownika
Chiquita
Posty: 340
Rejestracja: pn cze 26, 2006 7:53 am
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Postautor: Chiquita » ndz sty 13, 2008 7:52 pm

A na dwa to już by wogóle marzenie było :roll: :lol:
LoSeK

Postautor: LoSeK » ndz sty 13, 2008 11:42 pm

No to niestety, ja chyba sobie daruję oba koncerty. 45 to dla mnie zdecydowanie za dużo, za tę kasę mogę iśc dwa razy na Renta i dwa razy na Jesusa. Ehh a miałem ciche nadzieje, że przynajmniej te 35 złotych za bilet będzie :(

Pozdrawiam!
Wojtek
Gość

Postautor: Gość » pn sty 14, 2008 8:34 am

Też sobie daruje. Rodzice tez już nie chcą iść, a zawsze to oni kupowiali mi bilet. A teraz wolę wydać na spektakle, a na Dżem pojechać do Katowic i Wisły :)
Gość

Postautor: Gość » pn sty 14, 2008 11:04 am

Czytając Wasze posty też stwierdziłam, że nie jestem aż tak zdeterminowana żeby pozbywać się 90 zeta. Jak sobie pomyślę ile rzeczy można za to kupić...to zaczyna mnie głowa boleć :|
Więc nie pojawię się na koncercie w marcu, choć tak bardzo się cieszyłam, ale moim zdaniem 45 zeta za koncert to stanowczo za dużo :(
Filipo
Posty: 290
Rejestracja: pn cze 13, 2005 1:43 pm
Lokalizacja: Jarosław->Kraków

Postautor: Filipo » pn sty 14, 2008 5:36 pm

alice pisze: moim zdaniem 45 zeta za koncert to stanowczo za dużo :(


stanowczo :)

zdzierać kase to my, a nie z nas ;)
hej
Gość

Postautor: Gość » pn sty 14, 2008 5:44 pm

Właśnie, tym bardziej że wiadomo nie od dziś, że studenci kasy nie mają :P
A będąc na studiach dziennych, raczej czasu nie ma żeby znaleźć se jeszcze pracę, a żerować na rodzicach przez całe życie nie można :|
Gość

Postautor: Gość » ndz lut 10, 2008 3:17 pm

Bilety są bardzo drogie. Wolę iśc na Jesusa i siedzieć w jakimś dobrym miejscu niż oglądać Dżem z balkonów, gdzie jest okropnie, bo 70 zł za dobre miejsce nie dam bo po ich prostu nie zdobędę. Takie jest moje zdanie. Jesus w marcu mnie i tak bardziej kusi.
Peace.
Gość

Postautor: Gość » ndz lut 10, 2008 3:45 pm

Absolutnie się z Tobą zgadzam. Ja na Jezusa mam już bilety kupione, a na koncert się wybiorę innym razem. Skoro nie można stać pod sceną to nie widzę sensu siedzenia na balkonie :P
Takie jest moje zdanie.
kuba-piotrowice
Posty: 142
Rejestracja: pt sie 31, 2007 7:59 pm
Lokalizacja: Katowice

Postautor: kuba-piotrowice » ndz lut 10, 2008 3:55 pm

Najlepiej kupić najtanszy bilet na balkon a potem siedzieć, bądz stać na schodach. ( z doświadczenia ) :D Choć miejsca na balkonie takie tragiczne znowu nie są...

Wróć do „Koncerty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości