18.05.2008 - Białystok - Lotnisko

Wasze opinie na temat poszczególnych imprez

Moderatorzy: Piotrek, Radek, smar666

Awatar użytkownika
goebbels
Posty: 91
Rejestracja: sob maja 08, 2004 10:34 pm
Lokalizacja: Białystok

18.05.2008 - Białystok - Lotnisko

Postautor: goebbels » śr kwie 02, 2008 9:49 am

No to mamy kolejny koncert Dżemu w Białym i znowu w maju - to chyba jakaś nowa świecka tradycja :)
Po pierwsze - nareszcie!!!!!! Jak to powiedział rycerz do Indiany Jonesa - "Długom czekał"... ale w końcu się doczekałem. Nie znam na razie żadnych szczegółów poza tymi na stronie fanclubu - jakby ktoś coś wiedział to niech napisze.
Oczywiście ja się wybieram, gdyby ktoś miał ochotę na jakiś browarek przed/po to jestem za.
Gość

Postautor: Gość » pt kwie 04, 2008 2:57 pm

Jejaa no nareszcie a jeszcze przed kilkoma tygodniami jak otwierali rok Bluesa w Białymstoku to powiedziałam:" Fajnie żeby Dzem przyjechał" i prosze spełniło sie:D :D Strasznie sie ciesze:) Ja też nie znam zadnych szczegółów ale juz sie nie moge doczekac! Pozdrawiam:)
lukir4
Posty: 7
Rejestracja: śr sty 24, 2007 3:26 pm
Lokalizacja: katowice

Postautor: lukir4 » czw maja 08, 2008 3:03 pm

wie ktos o tym koncercie? :?:
Gość

Postautor: Gość » czw maja 08, 2008 9:05 pm

aj będzimy szaleć uhuhuuh juz nie moge sie doczekać!!! 8)
Gość

Postautor: Gość » śr maja 14, 2008 4:09 pm

o koncernie dowiedzialem sie doslownie 15 minut temu - ikona bluesa znowu w bialym, YEA! :-D oj bedzie sie dzialo, huhuuu :-D
do zobaczenia na miesjcu ;-)
Awatar użytkownika
goebbels
Posty: 91
Rejestracja: sob maja 08, 2004 10:34 pm
Lokalizacja: Białystok

Postautor: goebbels » pn maja 19, 2008 7:37 am

Koncert muzycznie świetny, niestety aura zepsuła widowisko - było oberwanie chmury. Z tego powodu ilość osób na koncercie było niewielka. Dodatkowo wiatr zawiewał dokładnie w kierunku sceny, więc muzycy zmokli prawie tak samo jak publika. Szacunek dla grupki tuż pod sceną, która stała bez parasoli i rozgrzewała się skakaniem :)

Setlista była ograniczona ramami czasowymi narzuconymi przez organizatorów. Jako, że cały event był dla uczczenia pamięci JPII, Dżem zaserwował bonus muzyczny w postaci Modlitwy - fantastyczna sprawa.

W kolejności:
- Kapelusz
- Gorszy dzień
- Naiwne pytania
- Tylko ty i ja
- Ćma barowa
- Harley
- Do kołyski
- Dzień, w którym
- Mała aleja róż


- Wehikuł
- Victoria
- Modlitwa
Ostatnio zmieniony pn maja 19, 2008 2:03 pm przez goebbels, łącznie zmieniany 1 raz.
Gość

Postautor: Gość » pn maja 19, 2008 7:50 am

Hehhe zgadzam sie z kolega koncert był swietny! A ten deszcz to on mi nawet nie przeszkadzał zeby tam grad zaczal padac i tak bym stała i zdzierała gardło:P :) Wykonanie Modlitwy było super...Maciek jest the best:)

Ps.Ja własnie stałam pod sama sceną:)
wojteks
Posty: 16
Rejestracja: pt lis 17, 2006 5:13 pm
Lokalizacja: Mońki

Postautor: wojteks » pn maja 19, 2008 9:15 am

To był pierwszy koncert Dżemu, na którym niestety nie mogłem być, a wracając do deszczu, to kilka razy padał i wcale nie przegonił prawdziwych fanów.
Pozdrawiam fanów z Białegostoku !
Gość

Postautor: Gość » pn maja 19, 2008 12:24 pm

Mimo pogody było fajnie
I warto było stać te ponad 2 godziny w przemoczonych butach :D:D
Ostatecznie "Dzień, w którym pękło niebo"
Ogólnie rzecz biorąc to ja chcę jeszcze raz!!!!!!!
Gość

Postautor: Gość » pn maja 19, 2008 2:07 pm

Mrowa zgadzam sie z Toba ja tez chce jeszcze raz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Było superrr, gardło od spiewania troche boli ale warto było!

Pozdrawiam;**
Gość

Postautor: Gość » pn maja 19, 2008 3:53 pm

bez kitu, jedyne, co bylo na minus to pogoda - reszta pelen wypas :-D
btw - wie ktos, skad mozna dorwac foty z koncertu? chodzi mi zwlaczsza o jakies ujecia publiki :-D
sergio7
Posty: 50
Rejestracja: ndz maja 18, 2008 12:43 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: sergio7 » pn maja 19, 2008 4:16 pm

aaaaaaaaa nie no oczywiscie nie mogli modlitwy(jakoś nie mogę trafić na nią na żywo) i dnia, w którym pękło niebo zagrać w Warszawie :/ a publika duuuużo większa była :) zazdroszczę, mogliby częściej takie wyjatki robić :)

btw. koncert był biletowany ?
Gość

Postautor: Gość » pn maja 19, 2008 6:47 pm

Nie koncert nie był biletowany:) Jedyne co zawiodlo to pogoda ale wiernym fanom to napewno nie zaszkodzilo (co było widac), Dziekuje za udana zabawe!!!:)
Gość

Postautor: Gość » pn maja 19, 2008 6:48 pm

aha jeszcze jedno ja mam fotki z koncertu ale zespołu, fotek publicznosci nie mam.
Gość

Postautor: Gość » pn maja 19, 2008 7:23 pm

Ja powiem tak ,,w życiu piękne są tylko chwile,, i właśnie wczoraj była jedna z tych chwil na koncercie Dżemu! Dziękuje dla zespołu za świetny (mimo pogody) koncert :)

Mariolaaa - pokaż te zdjecia zespołu...wstaw gdzieś jak możesz :)

Wróć do „Koncerty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości