[24 maja 2008] Krakow Stadion WKS Wawel

Wasze opinie na temat poszczególnych imprez

Moderatorzy: Piotrek, Radek, smar666

Gość

Postautor: Gość » sob maja 24, 2008 6:59 pm

wlasnie leci A jednak czegos zal
Dziekuje Tete :wink:

edit:
Cała w trawie
Tete jak ja Ci sie odwdziecze 8)
Gość

Postautor: Gość » sob maja 24, 2008 10:14 pm

setlista na szybko

19.40
- Dzień, w którym pękło niebo
- Kapelusz
- Kim jestem - jestem sobie
- A jednak czegoś żal
- Paw
- Naiwne pytania
- Gorszy dzień
- Cała w trawie
- Ćma barowa
- Powiał boczny wiatr
- Harley - ku uciesze Aki :wink:
- Do kołyski
- Diabelski żart
- Malowany ptak
- Wehikuł czasu
- Victoria
- - 21.22 - -
- Ausajder
- Lunatycy
- Whisky
- - 21.47 - koniec - -
Gość

Postautor: Gość » sob maja 24, 2008 10:51 pm

super super

jakies komentarze ? dali czadu?
pogoda dopisala?
Gość

Postautor: Gość » ndz maja 25, 2008 12:42 am

Nie zagrali Malej Aleji ? Widze ze ogolnie set lista zmienila sie troche od sobotniego koncertu w gdansku i ostatniego w warszawie :wink:
Gość

Postautor: Gość » ndz maja 25, 2008 12:52 am

Pogoda owszem dopisała, panowie z zespołu tyż :P Dawno nie byłem już na koncercie i myślałem że się rozczaruje ale zespól daje radę napradę pokazali klasę. Grali tak swobodnie z radością.
Ogólnie poziom nie był niski bo Kazimierz S. też pokazał klasę, temu gościowi to zdrowia zazdroszczę!
pozdrawiam wszystkich koncertowiczów dzisiejszych! 8)
Pietrula
Posty: 90
Rejestracja: czw lip 13, 2006 9:34 am
Lokalizacja: Zalas

Postautor: Pietrula » ndz maja 25, 2008 1:17 am

jedynym mankamentem była ochrona ;|

jak widać na załączonym obrazku - ostro pracowali, szczególnie ten po lewej, który w przerwie między trzymaniem rąk w kieszeni - drapał się po głowie.

Obrazek


a koncert świetny, i Dżemu, i Kultu, którego pierwszy raz usłyszałem w nowym składzie i mnie nie rozczarował, wręcz przeciwnie :)
Gość

Postautor: Gość » ndz maja 25, 2008 10:00 am

Koncert swietny ! przede wszystkich z perelek byla Cala w trawie
:)

pokrotce co zapamietalem

Gorszy dzien
Naiwne pytanie
5. Cma barowa
Do kolyski
Mala alej roz
Harley moj
Malowany ptak
Diabelski zart
Wehikul czasu
Sen o Victorii
Cala w trawie

Setlista mi sie podobala, atmosfera na koncercie rowniez. dobra orgazniacja mila ochrona (choc nie tak jak we wroclawiu:) )

Dodam ze swietny koncert zagrala tez grupa KULT. jednym slowem udany weekendowy wypad
Awatar użytkownika
misiek_k-ce
Posty: 286
Rejestracja: pn sie 27, 2007 9:05 pm
Lokalizacja: Katowice

Postautor: misiek_k-ce » ndz maja 25, 2008 10:12 am

Koncert poprostu cudowny! :lol: szczególnie cieszę się, że była Cała w trawie i Paw. A co do ochrony, to się z Tobą Pietrula nie zgodzę, bo wykonywali swoją prace naprawdę nieźle. Żadko się to zdarza, ale dzisiaj muszę ich pochwalic.

KULT również zagrał świetnie, ale co Dżem to Dżem. :lol:

Pozdrowienia dla Tete, Maciejki, Kuby i Przema. :)
Gość

Postautor: Gość » ndz maja 25, 2008 10:15 am

Pietrula pisze:jedynym mankamentem była ochrona ;|

jak widać na załączonym obrazku - ostro pracowali, szczególnie ten po lewej, który w przerwie między trzymaniem rąk w kieszeni - drapał się po głowie.


buhahahaha a co mieli robic jak nic sie nie dzialo?? rozbawil mnie Twoj post....

teraz wlasnie zauwazylem ze maciejka rzucila juz set:) wiec przepraszam za mojego posta hehe
Awatar użytkownika
Kosteczka27
Posty: 148
Rejestracja: wt sty 01, 2008 6:56 pm
Lokalizacja: Jaworzno

Postautor: Kosteczka27 » ndz maja 25, 2008 10:35 am

ja właśnie dotarłam do domu:)
koncert- super! Zespół jak zwykle zagrał na wysokim poziomie, fajni ludzie wkoło... Ochrona bardzo pozytywnie, nawet podzielili sie z nami wodą pomiędzy Dżemem a Kultem:)
Ja jestem baaaaaaaardzo zadowolona :)
Pozdrawiam:)
Pietrula
Posty: 90
Rejestracja: czw lip 13, 2006 9:34 am
Lokalizacja: Zalas

Postautor: Pietrula » ndz maja 25, 2008 10:38 am

przemo12 pisze:
Pietrula pisze:jedynym mankamentem była ochrona ;|

jak widać na załączonym obrazku - ostro pracowali, szczególnie ten po lewej, który w przerwie między trzymaniem rąk w kieszeni - drapał się po głowie.


buhahahaha a co mieli robic jak nic sie nie dzialo?? rozbawil mnie Twoj post....


szczególnie na Kulcie 'nic się nie działo'

kilkadziesiąt ludzi przeleciało pod scenę... niestety nie łapali ich zbyt profesjonalnie.
2 osoby przyrżnęły głową podczas lądowania, dziewczynie, która spadała obok mnie brakło 10 cm do barierki

poza tym nie wiem po jaką cholere wskoczyli przez barierki w tłum podczas koncertu Radio Bagdad uspokajać pogo.
Gość

Postautor: Gość » ndz maja 25, 2008 10:50 am

widialem nie raz jak ludzie uderzali glowa o ziemie czy nawet lamali rece gdzie koncert obstawiala profesjonalna ochrona...wiec to nie jest wyznacznik.

jezeli chodzi o kult i tego kolesia co wlecial na scene... to niejednokrotnie na pomaranczowej trasie gdzie obstawia to ochrona kultu tez sie zdaza

ja tego poga nie rozumialem wiec nie bede dystkutowal...
Gość

Postautor: Gość » ndz maja 25, 2008 10:56 am

Pietrula pisze:kilkadziesiąt ludzi przeleciało pod scenę... niestety nie łapali ich zbyt profesjonalnie.
2 osoby przyrżnęły głową podczas lądowania, dziewczynie, która spadała obok mnie brakło 10 cm do barierki

To po co "plywaja" narazajac nie tylko siebie, ale i innych?? :roll:

A co do setlisty, to wiedzac jaka bedzie w Krakowie, chyba wybralybysmy sie takm, zamiast do Gdanska :wink:
Awatar użytkownika
Armin
Posty: 2625
Rejestracja: sob lis 22, 2003 6:12 pm
Lokalizacja: Lędziny
Kontaktowanie:

Postautor: Armin » ndz maja 25, 2008 11:09 am

Pietrula pisze:
kilkadziesiąt ludzi przeleciało pod scenę... niestety nie łapali ich zbyt profesjonalnie.


Niech się cieszą, że w ogóle ich wyłapywali.. bo to nie należy do obowiązku ochrony.. pływasz sam - lądujesz sam - tak powinno być :P
Pietrula
Posty: 90
Rejestracja: czw lip 13, 2006 9:34 am
Lokalizacja: Zalas

Postautor: Pietrula » ndz maja 25, 2008 11:13 am

Armin pisze:
Pietrula pisze:
kilkadziesiąt ludzi przeleciało pod scenę... niestety nie łapali ich zbyt profesjonalnie.


Niech się cieszą, że w ogóle ich wyłapywali.. bo to nie należy do obowiązku ochrony.. pływasz sam - lądujesz sam - tak powinno być :P


no szkoda, że Kult na większość koncertów jeździ z własną ochroną, która jest w 90% od wyłapywania ludzi, szkoda, że tym razem przyjechał sam zespół.

Co do pracy ochrony, nie chodziło mi o wszystkich, po prawej stronie stało jedynie dwóch, którzy sobie świetnie radzili!

Wróć do „Koncerty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości