Strona 1 z 1

Gdynia (Support Erica Claptona),Skwer Kościuszki, 14.08.2008

: pt maja 16, 2008 7:51 pm
autor: Gość
jak w temacie:

14 sierpnia 2008r.

Gdynia
Skwer Kościuszki
Support Erica Claptona

Zespołowi gratuluje :!: Zasłużyliście na taki zaszczyt :wink:

: pt maja 16, 2008 10:13 pm
autor: Beacia
Zgadzam sie z toba Maciejka :D i ciesze sie ogromnie. Teraz ten koncert bedzie na wyjatkowtm poziomie. :D

: pt maja 16, 2008 10:43 pm
autor: kuba-piotrowice
Chyba o tym marzyli :D Super informacja. Teraz jeszcze bardziej chce tam pojechać :D

: sob maja 17, 2008 7:29 am
autor: Gość
a jednak sie potwierdzilo:)

GRATULACJE !!!!!

: sob maja 17, 2008 7:59 am
autor: margaret
...tylko dlaczego Gdynia jest tak daleko i nie chce być bliżej :?:

: sob maja 17, 2008 8:08 am
autor: Gość
gdyby bilet byl o wiele tanszy i bylo to Krakow albo Wawa to bym nasze Dzemy i Erica w akcji zobaczl :D

: sob maja 17, 2008 8:13 am
autor: Gość
dla takiego zestawu warto pokonac kazda odleglosc wiec nie marudzic !!!

jedyny mankament moj to czy dostane wolne w pracy :cry:

a jedno z moich marzen bylo zobaczyc Dzem na naprawde duuuuzej scenie, mam nadizeje ze sie spelni:)

: sob maja 17, 2008 8:22 am
autor: jjjj
Witam!
Tak jak juz inni napisali, tez sie z tego ciesze.
Tylko tak sobie mysle, ze z takiej okazji, powinien dzem zmienic troche set-liste od tej standardowej :wink:

: sob maja 17, 2008 8:29 am
autor: margaret
przemo12 pisze:a jedno z moich marzen bylo zobaczyc Dzem na naprawde duuuuzej scenie, mam nadzieje ze sie spelni:)


W 1998 miałam szansę zobaczy DŻEM przed Stonesami i zmarnowałam ją :( cóż niewykorzystane sytuacje mszczą się, może to dlatego Gdynia jest tak daleko... :wink:

: sob maja 17, 2008 9:10 am
autor: borszysz
No przemo miałeś racje;) Ja bilet kupiłem w momencie gdy sie dowiedziałem, że Eric wpada na małe jam session do gdyni;) A teraz widze, że jeszcze pojamuje sobie z Dżemami:D
Jak coś to ja jade z ojcem i z Przemkiem z Katowic. Póki co mam 1 wolne miejsce na 100%, więc jak chętny ktoś to 509 366 222 albo na PM

: sob maja 17, 2008 9:59 am
autor: Gość
yej... ciekawa wiązanka:)

żywa legenda światowego bluesa... i polska żywa legenda blues-rocka :)
Jezeli bilety beda jeszcze do kupienia pod koniec lipca to chyba zainwestuje...
Ale to zalezy w sumie od dojazdu... bo jak potem wrocic z gdyni? po koncercie xD samotnie hm....

: sob maja 17, 2008 1:39 pm
autor: Maciek90
przeciez to Clapton powinien grac przed Dżemem a nie Dżem przed Claptonem , ludzie przyjda dla Dzemu a nie Dla Claptona !!! zagraja pewnie z 3 piosenki i tyle.........

: sob maja 17, 2008 1:42 pm
autor: Gość
koles ale wiesz ile ten koncert kosztuje? Ludzie przyjada dla muzyki a nie dla tego ze ten tego supportuje a ten tego nie

: sob maja 17, 2008 1:56 pm
autor: Gość
hmm taaa Clapton przed Dżemem... Jadę i już nie mogę się doczekać. Eryczek
i Dżem. Nie ma nic piękniejszego :):):)