Strona 1 z 3

[2010.08.28] Bielsko Biała, Teren Zadaszony ATH

: ndz mar 07, 2010 11:53 am
autor: Gość
28 sierpnia 2010r. godz.18:00

Bielsko - Biała
Koncert z Orkiestrą Symfoniczną
Teren Zadaszony ATH
ul. Szeroka


Wczoraj jeszcze wszyscy narzekali na rude'boya,a tu taka niespodzianka:)

Re: [2010.08.28] Bielsko Biała, Teren Zadaszony ATH

: ndz mar 07, 2010 12:02 pm
autor: Adi
hmmmm
czyżby Krywult nie zaprosił swojej ulubienicy Dody na pożegnanie lata ?! hehe :mrgreen:

oczywiście jest to bardzo dobra wiadomość, nie wiem gdzie tam pod tym daszkiem zmieści się orkiestra, ale na pewno będzie lepiej niż w RudeBoyu :P

Re: [2010.08.28] Bielsko Biała, Teren Zadaszony ATH

: sob maja 01, 2010 11:49 pm
autor: olam
No jak to gdzie się zmieści:P daszek jest bardzo duży :D hahaha
za niedługo będą burzyć budynek C:D to może tam wybudują nowy daszek :D

Re: [2010.08.28] Bielsko Biała, Teren Zadaszony ATH

: pt sie 06, 2010 9:36 pm
autor: malanka
Bilety na ten koncert w cenie 10 zł :)
Zapewne do nabycia w Bielskim Centrum Kultury.

Re: [2010.08.28] Bielsko Biała, Teren Zadaszony ATH

: pn sie 09, 2010 9:30 pm
autor: Gość
a gdzie jeszcze mozna nabyc bilety na ten koncert? bo chcialbym sie wybrac ale nie bardzo wiem:)jeszcze nie bylem na Dzemowym koncercie tak zeby tylko z orkeistra ,jak takie koncerty wygladaja,sa tylko miesjca siedzace czy idzie tez posakakac ,pospiewac? czy raczej 'sztywno'?

Re: [2010.08.28] Bielsko Biała, Teren Zadaszony ATH

: czw sie 12, 2010 1:44 pm
autor: Gość
Wybieram się oczywiście;) Do zobaczenia

Re: [2010.08.28] Bielsko Biała, Teren Zadaszony ATH

: czw sie 12, 2010 10:52 pm
autor: Adi
BILETY do nabycia tylko w BCK, lub przed bramą.
Cena tak jak już ktoś wspominał 10 zł ;)

zastanawia mnie tylko czy to będzie Dżem z prądem + orkiestra, czy Dżem aku + orkiestra :?:

Re: [2010.08.28] Bielsko Biała, Teren Zadaszony ATH

: pt sie 13, 2010 12:46 am
autor: Gość
a mnie ciekawi co bedzie jesli poajde do tego bielska a okaze sie ze biletow brak... bo nie mam mozliwosci specjalnie tam jechac po bilety...:)

Re: [2010.08.28] Bielsko Biała, Teren Zadaszony ATH

: pt sie 13, 2010 8:14 am
autor: Aga-ta
bluesman84 pisze:a mnie ciekawi co bedzie jesli poajde do tego bielska a okaze sie ze biletow brak... bo nie mam mozliwosci specjalnie tam jechac po bilety...:)



zaprzyjaźnij się z Adim :)
Wczoraj kupował hurtem....
pozdrówka i do zobaczenia w Bielsku
Aga-ta

Re: [2010.08.28] Bielsko Biała, Teren Zadaszony ATH

: pt sie 13, 2010 7:45 pm
autor: Adi
ktoś pisał do mnie maila (ws biletów) przez stronę FC, zapomniał tylko się podpisać i podać maila zwrotnego, więc nie mam pojęcia kim ten ktoś był :P

dlatego proszę o

a) napisanie raz jeszcze, ale z podaniem jakichkolwiek danych :P
b) uderzenie do mnie na pw
c) bądź fesjbuku

Re: [2010.08.28] Bielsko Biała, Teren Zadaszony ATH

: sob sie 21, 2010 9:17 pm
autor: Kosteczka27
a czy bilety można kupić gdzieś/ jakoś przed koncertem? Głupio byłoby pojechać i nie wejść.
pozdrawiam ciepło w sobotni wieczór spędzany w domu
/p.

Re: [2010.08.28] Bielsko Biała, Teren Zadaszony ATH

: wt sie 24, 2010 8:36 pm
autor: Gość
ja wybieram sie z ojcem bylem juz na kilku koncertach jednak jeszcze nigdy na koncercie z orkiestra zastanwiam sie jak taki koncert wyglada, czy mamy siedziec i slucha muzyki czy koncert jak kazdy inny;)

Re: [2010.08.28] Bielsko Biała, Teren Zadaszony ATH

: sob sie 28, 2010 12:00 am
autor: papi21
Wybieram się z Gliwic autkiem na koncert do BB. Może ktoś by się chciał zabrać??
Czekam na info:)

Re: [2010.08.28] Bielsko Biała, Teren Zadaszony ATH

: sob sie 28, 2010 9:39 pm
autor: Armin
Nie chce mi się przepisywać seta.. macie tu oryginał :P

http://i34.tinypic.com/11jx2kk.jpg

a koncert bardzo fajny :P ot relacja :lol:


Set jak widać. Nagłośnienie średnie, miejsce a'la giełda samochodowa, aczkolwiek w razie deszczu - fajna sprawa.
Ludzi sporo..oczywiście musiało znaleźć się jakieś bydło, które wyzywało Orkiestrę gdy ta zawodowo grała "dzionek".. no ale cóż..

więcej napiszą zawodowcy jak wrócą :P



Dzięki wielkie wszystkim(nie będę wymieniał, bo głupio by było jakbym niechcący kogoś pominął:P ) za towarzystwo , wspólną wieczerzę,czikena, podróże, tłuste palce itp :P

Re: [2010.08.28] Bielsko Biała, Teren Zadaszony ATH

: sob sie 28, 2010 10:15 pm
autor: Aga-ta
Armin pisze:
a koncert bardzo fajny :P ot relacja :lol:


Set jak widać. Nagłośnienie średnie, miejsce a'la giełda samochodowa, aczkolwiek w razie deszczu - fajna sprawa.
Ludzi sporo..oczywiście musiało znaleźć się jakieś bydło, które wyzywało Orkiestrę gdy ta zawodowo grała "dzionek".. no ale cóż..

Dzięki wielkie wszystkim za towarzystwo , wspólną wieczerzę,czikena, podróże, tłuste palce itp :P


Ja po tym koncercie mam baaaardzo mieszane uczucia... Z jednej strony super sprawa koncert z orkiestrą a z drugiej nie miałam szansy cieszyć się dźwiękami ponieważ zajęta byłam chronieniem głowy i innych członków przed pływakami :evil: , których ilość mnie powaliła... Na chwilę obecną zinwentaryzowałam dwa duuuuże siniaki i potłuczone ramię :cry:
Kolejny minus to odzywki "fanów".... w życiu nigdy nie słyszałam takich tekstów i zawołań :( :oops: :( :oops:

Plusem na pewno była możliwość spotkania się z Wami wszystkimi... i nawet te tłuste paluchy wybaczę.....

Aga-ta