Strona 5 z 17

Re: [2011.07-30-31] Chorzów-XIII Festiwal Muzycznyim. R. Riedla

: wt maja 31, 2011 2:52 pm
autor: Ignat
ok, dziękuje :)

Re: [2011.07-30-31] Chorzów-XIII Festiwal Muzycznyim. R. Riedla

: wt maja 31, 2011 7:28 pm
autor: smar666
Thomas_Hewitt pisze:
Thomas_Hewitt pisze:- O ile dobrze pamietam w zeszlym roku byly jakies znizki dla osob, ktore bronily prace dyplomowe przed festiwalem. Czy w tym roku tez bedzie cos podobnego?

Ponawiam pytania...


Jeśli obowiązywać będą jakiekolwiek zniżki dla 'Skazanych na Bluesa' to informacja ta pojawi się na stronie. Na tą chwilę nic nie wiadomo w tej kwestii.

Re: [2011.07-30-31] Chorzów-XIII Festiwal Muzycznyim. R. Riedla

: wt maja 31, 2011 7:51 pm
autor: gladysh
Ignat - jeśli chodzi o nocleg w trakcie Festiwalu to tylko na terenie parku. Spanie po za terenem Festiwalu to porażka:)

Re: [2011.07-30-31] Chorzów-XIII Festiwal Muzycznyim. R. Riedla

: czw cze 02, 2011 2:56 pm
autor: rybnik
A pamiętacie jeszcze jak było rok temu? Tutaj znajdziecie fajne relacje i zdjęcia http://www.dziennikzachodni.pl/kultura/festiwalryska

Re: [2011.07-30-31] Chorzów-XIII Festiwal Muzycznyim. R. Riedla

: czw cze 02, 2011 5:15 pm
autor: agula79
:mrgreen: Trelelele jeszcze tylko 2 m-ce :mrgreen: i kolejny Festiwal zaliczony :mrgreen:

Ehmm... o ile nie zejdę z tego świata... haha :lol:

Re: [2011.07-30-31] Chorzów-XIII Festiwal Muzycznyim. R. Riedla

: ndz cze 12, 2011 8:09 pm
autor: gajusia
Ja w tym roku zabieram nareszcie meza i jedziemy tym rame RAZEM tak sie cieszę kocham was dżemowcy!!!!!!!!!!!!!!

Re: [2011.07-30-31] Chorzów-XIII Festiwal Muzycznyim. R. Riedla

: pn cze 13, 2011 10:57 am
autor: michalz
A mnie w Programie brakuje Genka Loski może za rok? :wink:

Re: [2011.07-30-31] Chorzów-XIII Festiwal Muzycznyim. R. Riedla

: wt cze 14, 2011 1:13 am
autor: Harry
smar666 pisze:
Thomas_Hewitt pisze:
Thomas_Hewitt pisze:- O ile dobrze pamietam w zeszlym roku byly jakies znizki dla osob, ktore bronily prace dyplomowe przed festiwalem. Czy w tym roku tez bedzie cos podobnego?

Ponawiam pytania...


Jeśli obowiązywać będą jakiekolwiek zniżki dla 'Skazanych na Bluesa' to informacja ta pojawi się na stronie. Na tą chwilę nic nie wiadomo w tej kwestii.



Bardzo Cie prosze o ponowne przeczytanie mojego pytania bo widze ze mowimy o dwoch zupelnie roznych rzeczach.

Re: [2011.07-30-31] Chorzów-XIII Festiwal Muzycznyim. R. Riedla

: wt cze 14, 2011 8:14 am
autor: Pietrula
również przyłączam się do pytania, czy dla takich osób będą zniżki ;)

Re: [2011.07-30-31] Chorzów-XIII Festiwal Muzycznyim. R. Riedla

: pn cze 20, 2011 5:11 pm
autor: Kubasek96
Witam, mam pytanie: czy na festiwal przyjeżdża się 29 czy 30 ? mam karnet na dwa dni z pobytem. Mam prośbę aby nie odsyłano mnie do czytania tego wątku bo nie mam na to zbytnio czasu bo to dośc pilne. Z góry dzięki za odpowiedź.


Pozdro

Re: [2011.07-30-31] Chorzów-XIII Festiwal Muzycznyim. R. Riedla

: wt cze 21, 2011 7:11 am
autor: woshiby
do Chorzowa zawsze przyjeżdżałem w dzień festiwalu, ale wydaje mi się,
że jak przyjedziesz 29 to nikt Cię nie wyrzuci,
na pole namiotowe będzie można już chyba wejść;]
w Tychach było tak że się płaciło za tą dodatkową noc;]

a jak nie to zostaje trawka w parku:PP

Re: [2011.07-30-31] Chorzów-XIII Festiwal Muzycznyim. R. Riedla

: sob cze 25, 2011 10:12 am
autor: Armin
"Wszystko na Temat XIII Festiwalu Muzycznego im. Ryska Riedla w każdy piątek po godz.13.00 na antenie ANTYRADIA . Smolo (Mariusz Smolarek) zaprasza organizatora Festiwalu Adama Antosiewicza i gosci specjalnych - audycja na żywo."

Re: [2011.07-30-31] Chorzów-XIII Festiwal Muzycznyim. R. Riedla

: sob cze 25, 2011 1:14 pm
autor: Bambucz
Bardzso chętnie posłucham co tam dr Smolo wykombinuje;)
a festiwal tuż tuż ;)

Re: [2011.07-30-31] Chorzów-XIII Festiwal Muzycznyim. R. Riedla

: śr lip 06, 2011 10:59 pm
autor: DonMateo1990
Czy na ten wspaniały festiwal wybiera się ktoś z lubelszczyzny? :)

Re: [2011.07-30-31] Chorzów-XIII Festiwal Muzycznyim. R. Riedla

: czw lip 07, 2011 12:53 pm
autor: Gibson27
ja :D