Strona 2 z 3

Re: [2011.09.11] Szczecin - Teatr Letni

: sob wrz 10, 2011 9:38 pm
autor: balt87
hej ludziska! szkoda żeby się bilet zmarnował :]

Re: [2011.09.11] Szczecin - Teatr Letni

: sob wrz 10, 2011 10:49 pm
autor: ionuin
może skrobnij do tej dziewczyny: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000474573523
wiem, że chciała iść ale biletów brakło.

Re: [2011.09.11] Szczecin - Teatr Letni

: ndz wrz 11, 2011 8:43 pm
autor: ionuin
koncert bardzo sympatyczny, niestety krótki co jest nawet zrozumiałe skoro było to w ramach szkolenia BHP (plusem jest to, że dowiedziałyśmy się o tym, że istnieją jakieś rodzaje pożarów :) )

Dżem dał radę, była świetna zabawa, świetna muzyka - czyli wszystko na plus :)
Jestem zła i setlisty nie podam, niestety pamięć nie ta ;) wybaczcie :) jednak mam nadzieję, że jeszcze jacyś forumowicze byli obecni i skrobną coś więcej :)

Re: [2011.09.11] Szczecin - Teatr Letni

: ndz wrz 11, 2011 10:44 pm
autor: balt87
setlista całkiem niezła jak na tego rodzaju koncert :

1. wiem na pewno wiem
2. autsajder
3. diabelski żart
4. do kołyski
5. gorszy dzień
6. harley mój
7. malowany ptak
8. mała aleja róż
9. paw
10. wehikuł czasu
11. whisky
12. partyzant
13. do przodu (Adamowi pękła struna :)
14. strach

no koncert rzeczywiście krótki, ale i tak jestem zadowolony, bo chłopaki nie odwiedzają zbyt często Grodu Gryfa, więc każde ich pojawienie się traktuje jak święto :) generalnie wszyscy w dobrej formie i w dobrych humorach (jak widzę wygłupiającego się Bena to od razu mam banana na gębie :) z drugiej strony rozmawiałem ze Zbyszkiem i Benem i trochę chłopcom współczuję, bo się przez najbliższy miesiąc sporo najeżdżą (kilka imprez tego typu co w Szczecinie) dzisiaj powrót do Katowic, potem Lublin, potem Gdynia, potem znowu Katowice i tak dalej więc myślałem, że będą teraz przez miesiąc odpoczywać, a to jednak nie ma tak łatwo. Trochę się na nich naczekałem po koncercie, ale cierpliwość popłaca :) kostka Adama już zajęła honorowe miejsce na półce :) hej! bądźcie z Bogiem i pamiętajcie, żeby nie gasić urządzeń elektrycznych wodą :wink:

Re: [2011.09.11] Szczecin - Teatr Letni

: pn wrz 12, 2011 10:59 am
autor: Anulka74
Hej, byłam wczoraj w Teatrze letnim, muszę przyznać, że było oki, ale był to chyba najsłabszy koncert w zachodnipomorskiem na jakim byłam w tym sezonie. Police oki, Świnoujście rewelacja... :mrgreen. Koncert w Szczecinie był nieco krótszy, to zrozumiem, bo był sponsorowany... tyle, że widać że zmęczenie dopadło już chłopaków. W końcu sporo koncertów już dali :D

Ale... Maciek rzuć to palenie w.... smutno się na to patrzy, zwłaszcza gdy się pociąga przy wszystkich :(

Re: [2011.09.11] Szczecin - Teatr Letni

: pn wrz 12, 2011 11:14 am
autor: ionuin
widzę, że ktoś z forum jednak zamieszkuje nasze tereny :) trzeba się zorganizować i stworzyć grupę pomorską - wiadomo w kupie raźniej ;)

Re: [2011.09.11] Szczecin - Teatr Letni

: pn wrz 12, 2011 2:33 pm
autor: balt87
mi dwa razy nie trzeba powtarzać :) kiedy się ustawiamy na piwo?

Re: [2011.09.11] Szczecin - Teatr Letni

: pn wrz 12, 2011 3:27 pm
autor: ArekJ
Zapytam tak z ciekawości - ta setlista tak w kolejności?
Bo Autsajder tak na początku to niecodzienny widok ;)

Re: [2011.09.11] Szczecin - Teatr Letni

: pn wrz 12, 2011 4:50 pm
autor: balt87
nie jest po kolei

Re: [2011.09.11] Szczecin - Teatr Letni

: pn wrz 12, 2011 8:07 pm
autor: Anulka74
Witam, jestem za stworzeniem grupy pomorskiej jak najbardziej.... pozdrawiam, mam tylko nadzieję, że nie będę jako jedyna seniorka :lol: :lol: :lol:

Re: [2011.09.11] Szczecin - Teatr Letni

: pn wrz 12, 2011 8:18 pm
autor: balt87
no proszę Cię, w takim gronie nie ma podziału na seniorów i juniorów. liczy się tylko miłość do Dżemu :) a nawet jeśli jesteś parę lat od nas starsza to nie przejmuj się dzięki nam na pewno tego nie odczujesz :)

Re: [2011.09.11] Szczecin - Teatr Letni

: sob lis 05, 2011 4:33 pm
autor: balt87
To może przejdziemy w końcu od słów do czynów i ustawimy się na piwo?? widzę że parę osób ze Szczecina jest na forum, więc fajnie byłoby się poznać...

Re: [2011.09.11] Szczecin - Teatr Letni

: ndz lis 06, 2011 12:54 pm
autor: ionuin
jak dla mnie nie ma problemu ;)

Re: [2011.09.11] Szczecin - Teatr Letni

: ndz lis 06, 2011 11:48 pm
autor: balt87
w tym tygodniu?

Re: [2011.09.11] Szczecin - Teatr Letni

: śr lis 09, 2011 11:12 pm
autor: balt87
oj chyba się nie zorganizujemy... :P co taki słaby odzew? :)