[2010] Muza

Opinie i rozważania na temat Dżemowych utworów

Moderatorzy: Piotrek, Radek

boston

Re: [2010] Muza

Postautor: boston » sob lis 06, 2010 2:04 pm

maciek764 pisze: Ale niektórzy jeszcze mają chyba ołtarzyki z Ryśkiem ;)

Podejrzewam, że głównie ci, którzy pamiętają jeszcze koncerty z Nim w roli głównej......i myślę, że jest ich jeszcze całkiem sporo. :roll:
A Ty, Maćku też kiedyś będziesz miał swoje ołtarzyki :)
maciek764
Posty: 150
Rejestracja: ndz sie 01, 2010 1:15 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: [2010] Muza

Postautor: maciek764 » sob lis 06, 2010 2:08 pm

A Ty, Maćku też kiedyś będziesz miał swoje ołtarzyki


Mam nadzieję ;)
mblues
Posty: 41
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 1:58 pm
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: [2010] Muza

Postautor: mblues » sob lis 06, 2010 6:28 pm

Szara mgła... właśnie słucham i muszę powiedzieć że fajny kawałek. Z czymś mi się on kojarzy, choć sam nie wiem do końca z czym... jakieś takie skojarzenia z Niemenem ... Czas jak rzeka... w każdym razie intrygujący utwór. Ktoś napisał że taki niedżemowy. Teraz już Dżemowy ;)
boston

Re: [2010] Muza

Postautor: boston » sob lis 06, 2010 6:45 pm

Nawiązując jeszcze do "ołtarzyków":
Właściwie to maciek764 sprowokował mnie do otwarcia mojego...
Usiadłam w bujanym fotelu, kawa obok i włączyłam sobie filmik z "Olsztyńskich Nocy Bluesowych" (chyba 1984r). A co tam będę sobie żałować. :lol: I to jest niesamowite. Chłopaki piękne i młode, Rysiek z energią mogącą przewrócić świat do góry nogami. "Nakręcający", mobilizujący resztę muzyków do grania takiego najmocniejszego, od serca. Paweł... jego dłonie tańczące po klawiaturze, wzrok kontrolujący sytuację. Skupiony na grze Gier. No po prostu cudo!
Mam nadzieję, że za 15-20 lat z podobnym wzruszeniem i poruszeniem będę oglądała DVD wydane łącznie z "Muzą".
Gość

Re: [2010] Muza

Postautor: Gość » sob lis 06, 2010 7:06 pm

ale na dvd przeciez maja byc tylko wywiady z muzykami czy sie myle?swoją drogą ciekawe jak tam prace nad dvd archiwalnym...;)
Gość

Re: [2010] Muza

Postautor: Gość » sob lis 06, 2010 7:11 pm

bluesman84 pisze:ale na dvd przeciez maja byc tylko wywiady z muzykami czy sie myle?

nie mylisz się, ale nie tylko wywiady - jeszcze cosik ze studia :wink:
Gość

Re: [2010] Muza

Postautor: Gość » sob lis 06, 2010 10:19 pm

ja sobie wczoraj zamówiłem płytę Maćka i MUZĘ w klepie FAN :) ceny są niższe niż w empiku. Woda i ogień kosztuje 32 a Muza 35. Płyty będą w sklepie w dniu premier :) czyli bardzo fajnie ;)
Gość

Re: [2010] Muza

Postautor: Gość » sob lis 06, 2010 10:23 pm

Ale do Empiku jest bez kosztów przesyłki ^^
Awatar użytkownika
thewesoly79
Posty: 362
Rejestracja: pn paź 18, 2010 7:45 pm
Lokalizacja: Zabrze
Kontaktowanie:

Re: [2010] Muza

Postautor: thewesoly79 » sob lis 06, 2010 11:22 pm

Ja zamówiłem na Allegro.pl . Płyte wysyłają w dzień premiery, czyli 16.11.
Za wszystko płacę 45 ,- (37 zł za płytę + 8 zł za przesyłkę).
Gość

Re: [2010] Muza

Postautor: Gość » sob lis 06, 2010 11:32 pm

MaZia pisze:Ale do Empiku jest bez kosztów przesyłki ^^
MaZia pisze:Ale do Empiku jest bez kosztów przesyłki ^^


ja płace bez przesyłki bo FAN to kielecki sklep :) więc mam na miejscu :)
Awatar użytkownika
rzexnia
Posty: 145
Rejestracja: sob gru 20, 2008 5:58 pm
Lokalizacja: Kuźnia Raciborska

Re: [2010] Muza

Postautor: rzexnia » ndz lis 07, 2010 12:42 pm

do Empiku bez kosztów wysyłki, ale dopiero 19 listopada wysyłają z magazynów więc w salonach będzie dopiero 19-20...
maciek764
Posty: 150
Rejestracja: ndz sie 01, 2010 1:15 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: [2010] Muza

Postautor: maciek764 » ndz lis 07, 2010 2:10 pm

No właśnie jak to jest z tymi zamówieniami z Empiku? A po 40zł będą w dniu premiery płyty w Empiku? Czy tylko te zamówione przez internet będą mieć taki poślizg?
Awatar użytkownika
rzexnia
Posty: 145
Rejestracja: sob gru 20, 2008 5:58 pm
Lokalizacja: Kuźnia Raciborska

Re: [2010] Muza

Postautor: rzexnia » ndz lis 07, 2010 2:50 pm

ja chciałem zamówić przez internet z odbiorem w salonie i wyskoczyła mi informacja taka jak napisałem wyżej. Więc jeżeli "przedsprzedaż" ma taki poślizg,to nie sądzę żeby w salonie płyta pojawiła się wcześniej
Gość

Re: [2010] Muza

Postautor: Gość » ndz lis 07, 2010 3:40 pm

No oni to tak an wyrost piszą, bo z moim "Ogniem i wodą" było tak, że poinformowali mnie ze 15.11 dopiero wyjdzie z magazynu, a okazało sie ze juz wczoraj mogłam odebrać.
maciek764
Posty: 150
Rejestracja: ndz sie 01, 2010 1:15 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: [2010] Muza

Postautor: maciek764 » ndz lis 07, 2010 4:14 pm

Mam nadzieję, że tak jest, bo nie widzę powodu żeby dopiero wtedy wyszła z magazynu (mam w statusie zamówienia swojego dokładnie taką samą informację), mają raczej dużo czasu na zaopatrzenie się.

Wróć do „Twórczość”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości