problem/pytanie

Wypowiedz się wprost na temat tego co zespół DŻEM ma do zaprezentowania w Internecie

Moderatorzy: Piotrek, Radek, smar666

Mareku

problem/pytanie

Postautor: Mareku » sob lip 10, 2004 8:54 pm

bo w sumie nie wiezdzialem gdzie napisac tego posta, wiec pisze tu ;) otoz mam taki maly problem, tak mniej wiecej 4 dni temu sie zarejestrowalem w fanclubie i do teraz nie dosatelm na maila linka zwrotnego aby potwierdzic rejestracje, ktos wie o co chodzi??
Pozdrawiam
Gość

Postautor: Gość » ndz lip 11, 2004 12:05 am

Witam w świecie dżemo- słuchaczy :D
hhm....powinno dojść, moze źle coś zrobiłeś? :wink:
Mareku

Postautor: Mareku » ndz lip 11, 2004 1:38 am

nie no, jestem pewnie ze wsio ok napisalem :)
Gość

Postautor: Gość » wt lip 13, 2004 8:11 pm

heh...........no to nie wiem
Awatar użytkownika
mareku
Posty: 679
Rejestracja: pn lip 12, 2004 7:53 pm
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Postautor: mareku » wt lip 13, 2004 8:30 pm

juz wszystko gra, otrzymalem pomoc i teraz pasi :)
Pozdrawiam!
Mareku

____________________
Gość

Postautor: Gość » wt lip 13, 2004 8:31 pm

to dobrze :D
Awatar użytkownika
mareku
Posty: 679
Rejestracja: pn lip 12, 2004 7:53 pm
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Postautor: mareku » śr lip 14, 2004 1:42 am

w kazdym razie dzieki :) widze ze w razie klopotow nie jestem sam ;)
Pozdrawiam!
Mareku

____________________
Gość

Postautor: Gość » śr lip 14, 2004 2:41 pm

nie ma za co :wink:
Gość

Postautor: Gość » śr lip 14, 2004 11:45 pm

to ja, nie zalogowałam sie :wink:
Gość

Postautor: Gość » czw lip 15, 2004 8:11 am

tak myslalem :) ale wolalem siedziec cicho :wink: pozdrawiam
Gość

Postautor: Gość » czw lip 15, 2004 8:13 am

:lol: teraz ja sie zapomnialem zalogowac :) ale to wyzej to ja :D
Awatar użytkownika
mareku
Posty: 679
Rejestracja: pn lip 12, 2004 7:53 pm
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:

Postautor: mareku » czw lip 15, 2004 8:14 am

no ok teraz juz przesadzilem :oops: dwa razy pod rzad nie zalogowany :lol: pozdrawiam ;)
Pozdrawiam!
Mareku

____________________
Gość

Postautor: Gość » czw lip 15, 2004 5:09 pm

:roll: :( :cry: :? :D
Gość

Postautor: Gość » czw lip 15, 2004 10:15 pm

cóż poczesny Scypionie te emotikony oznaczają? Żadnego słowa.
zdziwiony, smutny, smutniejszy, zniesmaczony, wesoły. I jak ja mam to zinterpretować?
Awatar użytkownika
Dagamarka
Posty: 260
Rejestracja: sob lis 22, 2003 11:03 am
Lokalizacja: Bytom

Postautor: Dagamarka » ndz lip 18, 2004 6:36 am

chyba bardziej rozmarzony niż zdziwiony :D

Wróć do „Komentarze na temat strony”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość