potrzebni moderatorzy !!!!

Wypowiedz się wprost na temat tego co zespół DŻEM ma do zaprezentowania w Internecie

Moderatorzy: Piotrek, Radek, smar666

Czy fanclubowicze powinni się zająć moderowaniem forum ?

tak
52
85%
nie
9
15%
 
Liczba głosów: 61
Awatar użytkownika
alegorn
Posty: 662
Rejestracja: sob lis 22, 2003 11:42 pm
Lokalizacja: bez ziemi ;)

Postautor: alegorn » śr kwie 26, 2006 9:15 pm

o co wam chodzi... z przyczyn ode mnie niezaleznych nie moge przez jakis czas tyle czasu co wczesniej poswiecic...(o czym zreszta informowalem nawet tu, w tym temacie!! ) to sie niedlugo zmieni, ale jeszcze nie teraz, zbyt wiele by tlumaczyc, a nie widze najmniejszego powodu ku temu...
wiec coz mam zrobic? zrezygnowac z moderowania calkowicie? czy zrezygnowac z obecnej pracy?
szkoda gadac... robie w obecnej sytuacji tyle co moge - jak widac malo.

co do tejze konkretnej wypowiedzi - uwazam ze jest jak najbardziej na miejscu, przynajmniej w odniesieniu do wczesniejszej pyskowki - ot by osoby zainteresowane wiedzialy kto i co zrobil. to tyle tlumaczenia na ten temat. a teraz, wybaczcie, wracam sobie do domu, a czeka mnie naprawde dlugi spacer.

Al.
Trzy lustra
Trzy pytania które
Przewiercają mnie do dna
Ta dziura jest głębsza od duszy
[m]
Gość

Postautor: Gość » śr kwie 26, 2006 9:55 pm

obawiam sie, ze nic nie rozumiem z tego dlugiego a ubogiego w tresci posta, ale nie musisz tlumaczyc, obejdzie sie tym bardziej, ze tez mnie nie bedzie kilka dni...
Gość

Postautor: Gość » śr kwie 26, 2006 10:04 pm

Gdy kota nie ma, myszy harcują :twisted:
Gość

Postautor: Gość » śr kwie 26, 2006 10:07 pm

Harcuja i to jak, dwie myszki a kotek spi a jak sie zbudzi bedzie zly...
NIe no Scypion mistrzowska odpowiedz hehe "ale nie musisz tlumaczyc, obejdzie sie tym bardziej, ze tez mnie nie bedzie kilka dni.." :lol: hehehe usmialem sie normalnie nienormalna parodia zagubionych w czasoprzestrzeni ludzikow
Awatar użytkownika
alegorn
Posty: 662
Rejestracja: sob lis 22, 2003 11:42 pm
Lokalizacja: bez ziemi ;)

Postautor: alegorn » czw kwie 27, 2006 6:43 pm

pozostawie sprawe bez komentarza... po kiego mi bylo sie do ciebie odzywac jak do kogos znajomego...? masz cos do mnie osobiscie? czy, ot, trafilem na zly humor? mozemy od tej pory i na takiej stopie prowadzic 'dyskusje'.. jak to ktos gdzies kiedys napisal.. : 'od dzis drogi panie, mozesz mi sie nie klaniac na ulicy..'

Al.

PS poza tym... slowo czesciej teraz nie oznacza slowa wcale wczesniej..
eot.
Trzy lustra
Trzy pytania które
Przewiercają mnie do dna
Ta dziura jest głębsza od duszy
[m]
Gość

Postautor: Gość » czw kwie 27, 2006 7:53 pm

w morde jeżyka, znów..? To zaczyna podchodzić pod cyrk.. zresztą ja mogę być moderatorem jak się wam nie podoba, hahaha Obrazek
Gość

Postautor: Gość » czw kwie 27, 2006 8:26 pm

uuuu powialo groza :lol: a to alegorn co napisales to do mnie?? bo jestem nad Toba w tej dyskucji i tak przypuszczam
Gość

Postautor: Gość » czw kwie 27, 2006 8:59 pm

:shock: :shock: :shock: :shock: Dobra, mnie tu nie bylo nikt mnie nie widział, nikt mnie nie czytał... :?
Gość

Postautor: Gość » wt maja 16, 2006 9:26 am

Zgłaszam swoją kandydaturę. :lol:
Gość

Postautor: Gość » wt maja 16, 2006 9:41 am

Ujek_Mietek pisze:Zgłaszam swoją kandydaturę. :lol:

dobre sobie...
warto marzyc,ale nie zawsze marzenia sie spełniają... :lol: :P
Gość

Postautor: Gość » wt maja 16, 2006 1:12 pm

przemo12 pisze:uuuu powialo groza :lol: a to alegorn co napisales to do mnie?? bo jestem nad Toba w tej dyskucji i tak przypuszczam



nie to chyba było do mnie, troche późno sie zorientowałem... więc z opóźnieniem ale jednak odpowiem: Nie, do Ciebie osobiście nic nie mam ( jakbym mogl miec skoro nawet Cię nie znam) szereg wątpliwości i zastrzeżeń mam z kolei do Twej ofijalnej, niejako publicznej, działalności jako moda... Wśród nich miejsce naczelne zajmuje brak dzialań majacych na celu wprowadzenie jakiegoś ładu na forum...a co do kłaniania się na ulicy dziekuję obejde sie od wątpliwych dowodów niewątpliwejsympatii po za tym nie sądze by Twe postanowienie miało cos zmienić gdyż twierdzę, że raczej nie bywamy w tych samych miejscach, zreszta nie wszedzie są ulice....
Gość

Postautor: Gość » wt maja 16, 2006 1:15 pm

kwiatuszek pisze:
Ujek_Mietek pisze:Zgłaszam swoją kandydaturę. :lol:

dobre sobie...
warto marzyc,ale nie zawsze marzenia sie spełniają... :lol: :P


Masz coś przeciw bejb? Ja bym tu akurat potrafił zaprowadzić porządek. :mrgreen:
Gość

protest

Postautor: Gość » pn paź 16, 2006 11:52 am

dlaczego moj nowy temat na dziale Dżem magiczne chwile z Dżemem zostal wyrzucony :?: :evil: :!: :x nie bylo takiego tematu.. :!: jak ktos bluzga(czy "zaorają" pewne osoby) jak pewne osoby na forum to nic to cacy :evil: a jak ktos chce zalozyc nowy temat to du..
Gość

Postautor: Gość » pn paź 16, 2006 12:35 pm

Luzuj bejb, mi też wywalili nie jeden temat i nie dwa.
Gość

Re: protest

Postautor: Gość » pn paź 16, 2006 1:08 pm

lukir pisze:dlaczego moj nowy temat na dziale Dżem magiczne chwile z Dżemem zostal wyrzucony :?: :evil: :!: :x nie bylo takiego tematu.. :!: jak ktos bluzga(czy "zaorają" pewne osoby) jak pewne osoby na forum to nic to cacy :evil: a jak ktos chce zalozyc nowy temat to du..


Nie przejmuj sie.... moje tematy tez wyrzucaja i to nawet jesli takich nie bylo i sa naprawde dobre :!: ale coz... postanowilam nie zakładac tematow bo po co skoro i tak zostana wyrzucone :?: to nie FAIR :!: i tyle wam powiem...

Wróć do „Komentarze na temat strony”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość