[2009.05.29-31] Spotkanie OFC - Pyskowice

Wrażenia i relacje z fanclubowych imprez

Moderator: smar666

Awatar użytkownika
Kwinto2
Posty: 569
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 7:00 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: [29-31 maja 2009] Spotkanie OFC-Pyskowice

Postautor: Kwinto2 » pn cze 01, 2009 10:58 pm

Beacia pisze:Pozdrawiam Wszystkich :D Kwinto ja nie czekam na zadne medale :)



To dostaniesz czekoladki :P :lol:
Gość

Re: [29-31 maja 2009] Spotkanie OFC-Pyskowice

Postautor: Gość » pn cze 01, 2009 11:36 pm

Ja również chciałbym podziękować wszystkim za fajną imprezę. Naprawdę byłem pod wrażeniem jak mnie przywitano i traktowano. Oczywiście pod pozytywnym wrażeniem. Byłem na spotkaniu pierwszy raz, ale byłem traktowany jak równy. W Waszym gronie można się poczuć jak członek Dżemowej "rodzinki".

Mam nadzieję, że z większością zobaczymy się w Warszawie 4 czerwca.

Pozdrawiam Słoniu
boston

Re: [29-31 maja 2009] Spotkanie OFC-Pyskowice

Postautor: boston » wt cze 02, 2009 9:16 am

Chyba masz dobre przeczucia, wielkoludzie :lol:
Gość

Re: [29-31 maja 2009] Spotkanie OFC-Pyskowice

Postautor: Gość » wt cze 02, 2009 2:43 pm

Heyaeya Dżemoludki!!
Wreszcie i ja mniej więcej sie odnalazłam z powrotem w tej "rzeczywistości" a troche mi to zajęło :wink: toteż kilka słów ode mnie :)
Dzięki wielkie wszystkim przybyłym, że mogliśmy się znów spotkac, wyściskać, pogadac, Jenny i tym, którzy sie przyczynili do organizacji (za jakiś dłuższy badz krotszy czas całkiem możliwe, że spotkamy sie w moich okolicach :mrgreen:)
Już wiadomo, że moj unok rzeczywiście sie starzeje i potrzebuje pomocy co jakiś czas - tym razem siadł akumulator :evil: Pierwsze podejscie uruchomienia auta udalo sie za pomoca kabli (dzięki Szwagier za udostepnienie auta i wszystkim którzy się tam krzątali) ale niestety jak juz se tak unok pochodził z pół godziny i myslalam ze juz sie aku naladowal to go wylaczylam i znów sie nie udało zapalić :x Potem na ratunek przyszedł jak już wspomniała słusznie Boston - Jupek, który najpierw zręcznie odblokował maskę, bo sie zacieła :twisted: ale tym razem kable nie pomogły...
Wnioski:
1) UNO najlepiej działa na popych :lol:
2) W DŻEMowej rodzinie zawsze można liczyć na pomoc i troskę
Dzięki Goły, Alegorn za pomoc w składaniu mojego (notabene najstarszego na tym obozowisku) namiotu.
Ogólnie.. gdyby nie w/w panowie to bym miała ciężko.. :D
Teren jeziora Dzierżno bardzo piękny, co uwiecznili fotografowie (dzięki za fotki Kwinto, Dżemek - czekamy jeszcze na Jarka). Ognicho troche trudno się palilo z racji mokrego drewna ale dalismy radę oczywistiones :wink: Za wszystkie rozmowy do rana prawie wznoszę toast za NAS :D Błażejowi dziękujemy za piękne dźwieki gitarowe! Aha no i w końcu jak widac na zdjeciach Kwinta zakopalismy topór wojenny (w sensie flagowy :wink: ) - ja i Wiechu. Pierwszy raz widziałam Kwinta w akcji wędkarskiej z pełnym rynsztunkiem, rzeczywiście sprzęt profesjonalny :shock:

Pozdrowienia szczególnie dla tych, którzy nie dotarli niestety i wiecie, że Pamela kazał was pozdrowić i Brygida, która dzisiaj jest w Stuttgarcie na Lynyrd Skynyrd :D :D :D
Awatar użytkownika
alembik
Posty: 239
Rejestracja: wt lut 19, 2008 9:55 pm
Lokalizacja: Tarczyn

Re: [29-31 maja 2009] Spotkanie OFC-Pyskowice

Postautor: alembik » wt cze 02, 2009 5:35 pm

Cześć wszystkim!
Dziękować, dziękować i jeszcze raz dziękować wszystkim bez wyjątku, a najbardziej organizatorom spotkania.
To były dla mnie cudowne chwile spędzone z Wami (jak zawsze) i mimo nie najlepszej pogody bawiłem się wspaniale.

Do domu dotarłem w niedzielę ok 22 i pewnie byłbym jeszcze później gdyby nie Ewa, która zastąpiła mnie za kółkiem. Oczywiście czułem się bardzo dobrze, ale na wszelki wypadek wolałem jeszcze trochę pooddychać (%) :oops:
Od wczoraj (po pracy) siedzę przy kompie i obrabiam zdjęcia, których, jak się okazało jest cała masa. Ja sam zrobiłem ich niewiele, ale na szczęście znalazły się inne osoby, które zrobiły to za mnie. Jeszcze trochę cierpliwości i będziemy oglądać.
pozdrawiam
jarek
gola72
Posty: 197
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 7:06 am
Lokalizacja: pszczyna

Re: [29-31 maja 2009] Spotkanie OFC-Pyskowice

Postautor: gola72 » wt cze 02, 2009 8:06 pm

:D :arrow:
Ostatnio zmieniony pt gru 17, 2010 12:57 pm przez gola72, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
alembik
Posty: 239
Rejestracja: wt lut 19, 2008 9:55 pm
Lokalizacja: Tarczyn

Re: [29-31 maja 2009] Spotkanie OFC-Pyskowice

Postautor: alembik » śr cze 03, 2009 8:03 pm

Są już fotki z mojego aparatu http://picasaweb.google.pl/yuby51/Majow ... irectlink#
autorami są między innymi: Boston, Dżemek i Paweł, jeżeli kogoś nie wymieniłem to przepraszam.
jarek
Awatar użytkownika
Kwinto2
Posty: 569
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 7:00 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: [29-31 maja 2009] Spotkanie OFC-Pyskowice

Postautor: Kwinto2 » śr cze 03, 2009 9:15 pm

No chociaż raz widać mnie z drugiej strony obiektywu ....
Dzięki Jareczku..... :P :)
gola72
Posty: 197
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 7:06 am
Lokalizacja: pszczyna

Re: [29-31 maja 2009] Spotkanie OFC-Pyskowice

Postautor: gola72 » czw cze 04, 2009 9:11 pm

:D :arrow:
Ostatnio zmieniony pt gru 17, 2010 12:58 pm przez gola72, łącznie zmieniany 1 raz.
Gość

Re: [29-31 maja 2009] Spotkanie OFC-Pyskowice

Postautor: Gość » czw cze 04, 2009 10:30 pm

Ale zaluje ze nie moglam byc na tym spotkaniu, ale ciesze sie bardzo ze na dzisiejszym koncercie udalo mi sie spotkac kilka osob z fanclubu :) Trudno bylo nie zauwazyc pieknej flagi Dzemu! no i od razu zauwazylam Kwinto bo jego kojrzyalam z listy dyskusyjnej i fotek wiec juz wiedzialam ze jestem ze swoimi :)jeszcze raz dzieki za dzis!
gola72
Posty: 197
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 7:06 am
Lokalizacja: pszczyna

Re: [29-31 maja 2009] Spotkanie OFC-Pyskowice

Postautor: gola72 » pt cze 05, 2009 5:45 am

:D :arrow:
Ostatnio zmieniony pt gru 17, 2010 12:58 pm przez gola72, łącznie zmieniany 1 raz.
Gość

Re: [29-31 maja 2009] Spotkanie OFC-Pyskowice

Postautor: Gość » pt cze 05, 2009 9:43 am

ja ja mialam przyjemnosc wczorja trzymac podczas koncertu :) SUPER!
Awatar użytkownika
alembik
Posty: 239
Rejestracja: wt lut 19, 2008 9:55 pm
Lokalizacja: Tarczyn

Re: [29-31 maja 2009] Spotkanie OFC-Pyskowice

Postautor: alembik » sob cze 06, 2009 3:53 pm

Fotek z majówki cz 2 http://picasaweb.google.pl/alembik1/Maj ... directlink
Dajcie znać czy to działa bo to pierwszy raz na moim koncie w picasaweb.
miłego oglądania
jarek
Gość

Re: [29-31 maja 2009] Spotkanie OFC-Pyskowice

Postautor: Gość » sob cze 06, 2009 4:38 pm

Śmigają aż miło :)
Awatar użytkownika
alembik
Posty: 239
Rejestracja: wt lut 19, 2008 9:55 pm
Lokalizacja: Tarczyn

Re: [29-31 maja 2009] Spotkanie OFC-Pyskowice

Postautor: alembik » sob cze 06, 2009 5:42 pm

dzemek01 pisze:Śmigają aż miło :)


Dzięki Dżemek, chyba większość tych zdjęć jest Twojego autorstwa.
pozdrawiam
jarek

Wróć do „Spotkania”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość