[2010.12.18] Paprocany - Wigilia

Wrażenia i relacje z fanclubowych imprez

Moderator: smar666

Awatar użytkownika
serenity
Posty: 112
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 6:11 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: serenity » ndz gru 19, 2010 1:47 pm

Ja też bardzo dziękuję za cudownie spędzony wieczór i kawałek nocy,było niesamowicie miło pogadać z tyloma fajnymi ludziskami :D Spotkac znajomych za którymi się bardzo stęskniłam i poznać tylu nowych :D

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie
Iva
Awatar użytkownika
Armin
Posty: 2625
Rejestracja: sob lis 22, 2003 6:12 pm
Lokalizacja: Lędziny
Kontaktowanie:

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: Armin » ndz gru 19, 2010 2:25 pm

Dzień dobry się z wszystkimi lub dobranoc, bo widzę,że co niektórzy dopiero spać idą :oops:
Ja również dziękuję za wspaniały wieczór/noc/poranek? :P nie będę wymieniał komu się należą podziękowania za wspólnie spędzony czas,za pogaduchy..bo jeszcze bym kogoś pominął i byłoby przykro ;)
Dobre jedzenie , ładny wystrój, wspaniali ludzie,jam session z Adasiem (na gitarze i wokalu!:P) Asią Pilarską i innymi posiadającymi swe instrumenty :P sala może i weselna ale klimat to jednak tworzą ludzie ;) organizacja też na plus. Ładne koszulki (Bohen,dzięki!)
To strasznie fajne, że poświęcili się też ludzie z poza Śląska..ale też z poza kraju!:P - w tym momencie pozdrowienia dla Pamela :)
Jeszcze raz wielkie Wam dzięki za wszystko... także zespołowi , a w szczególności,tradycyjnie już, Panu Zbyszkowi za poświęcony czas ;)
Awatar użytkownika
smar666
Posty: 1092
Rejestracja: sob gru 20, 2003 9:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: smar666 » ndz gru 19, 2010 4:15 pm

2ptac pisze:chce trochę słów krytyki... chłopaki sorry ale ku budowaniu lepszej przyszłości;) zamieńmy ekskluzywną sale bankietową na zwykłą taką jak w Mikołowie... to było dla mnie jak takie warszawskie wesele (sorry Warszawiaki :D byłam ostatnio na dwóch i tak jakoś dla porównania mi pasuje) czuje niedosyt...


Oj bardzo chętnie 2ptacu. Jednak nie znaleźliśmy restauracji w klimacie zwykłej knajpy, która oferowała by nam tak dużą sale. Niestety imprezy, w których uczestniczy ponad 100 osób to zazwyczaj wesela, bale karnawałowe itp. Jednak jeśli ktoś takie miejsce zna to za rok chętnie się tak przeniesiemy. Tylko niech liczy się z tym, iż w przyszłym roku możemy potrzebować znów większej sali.

Dzięki wszystkim za przybycie, za świąteczne życzenia i uśmiechy na twarzy. Czas jak zwykle szybko nam zleciał. A teraz odpoczywajcie i szykujcie się na kolejne atrakcje w przyszłym roku. Plotki mówią o tym, iż mieszkańcy południowych regionów kraju będą musieli tym razem wybrać się w podróż :wink:
Piwko jedno, albo dwa....no i słoik Dżemu
Awatar użytkownika
Aga-ta
Posty: 339
Rejestracja: czw mar 19, 2009 12:52 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała ;-)

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: Aga-ta » ndz gru 19, 2010 8:22 pm

Witajcie...
Jakoś cichutko tu po tej naszej Wigilii... Czyżby jeszcze wszyscy odpoczywali? :twisted:
Powiem krótko- było fantastycznie!
Panowie ślicznie dziękuję za zorganizowanie tego spotkania. Bardzo dużo radości sprawiła mi możliwość spotkania sie z Wami wszystkimi.
Dla mnie rewelacyjne było to, że nikt na siłę nie organizował nam tego czasu, który spędziliśmy w Tychach. Nie było zbędnych przemówień i dennych konkursów... :)
Gratuluję z całego serca Mazziemu! Rewelacyjna nagroda- i to w pełni zasłużona! Mam przy okazji mały pomysł, aby ktoś (Kwinto, Jarek) uwiecznił ten Mariuszowy wieczór a jeszcze lepiej gdyby ktoś to wszystko mógł ładnie opisać- tak dla potomnych... :)
Jeszcze raz dziękuję za wszystko :)
Aga-ta

ps. a może do tradycji wprowadzimy Śniadanka Wielkanocne?? hihi zawsze to szybciej... :twisted:
Szukaj mnie cierpliwie, dzień po dniu. Staraj się podążać moim śladem...
Awatar użytkownika
didok86
Posty: 85
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 11:24 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: didok86 » ndz gru 19, 2010 9:30 pm

Ja dopiero doszedłem do siebie. "Zmeczony" jestem ale zadowolony i szczęśliwy. Lokal dla mnie rewelka. Klimat tworzą przede wszystkim Ci ludzie. Miło było znów zobaczyć Wasze uśmiechnięte twarze i poznać wiele nowych osób. Co do organizacji to czapki z głów Panowie :). Trochę podziękowań:
-dla Zbyszka (bo na pewno przeczyta :lol: ) za pomoc przy urodzinowym prezencie
-dla Borysa za udostępnienie sprzętu grającego :)
-za podwózke do domu Panom z Pyskowic
-za świetne towarzystwo przy stoliku :lol:
-Karince za fajną rozmowę od 100 lat i za przywołanie wspaniałych wspomień :)
-wszystkim za wspaniałą noc bluesową a głos Asi to normalnie cud, miód i orzeszki xD
W ogóle to za dużo bym chciał powiedzieć i za dużo podziękowań przesłać i byłoby to coraz bardziej nieskładne, dlatego może coś dopiszę jak dojdę do formy :lol:
p.s. Armin mam nadzieję, że superprodukcja 2 powstanie szybko :lol:
Awatar użytkownika
Armin
Posty: 2625
Rejestracja: sob lis 22, 2003 6:12 pm
Lokalizacja: Lędziny
Kontaktowanie:

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: Armin » ndz gru 19, 2010 9:38 pm

didok86 pisze:p.s. Armin mam nadzieję, że superprodukcja 2 powstanie szybko :lol:


...raczej ale urwał 2 :lol:

o własnie, przy okazji mi przypomniałeś , że nie podziękowałem Wam chopy za użyczenie mięśni... nie tych piwnych ;)
dzięki :oops:
Awatar użytkownika
didok86
Posty: 85
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 11:24 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: didok86 » ndz gru 19, 2010 9:56 pm

Armin pisze:za użyczenie mięśni... nie tych piwnych

Na tym moim piwnym to bym Cię raczej długo nie potrzymał :lol: ale za to bambucz zastąpiłby nas czterech :lol:
Wiechu
Posty: 264
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Turek

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: Wiechu » pn gru 20, 2010 9:54 am

Witam ja w końcu wczoraj dotarłem do domu koło północy .Jestem zadowolony ze spotkania miło było znów zobaczyć stare i nowe mordki ludzi za którymi się człowiek stęsknił.Moze nie z kazdym dane mi było zamienic kilka słów ale czasem tak jest ze sie otym zapomni, chciałem bardzo podziekowac Joli Jupkowej za nocleg i cierpliwosc do naszego imprezowania po spotkaniu wigilijnym. Dzieki rowniesz Ani za towarzystko w drodze powrotnej do domu;) Pozdrawiam i do zobaczenie pewnie na kolejnym juz spotkaniu bede ze swoja żoną ;)
topor1
Posty: 308
Rejestracja: śr wrz 08, 2004 11:56 am
Lokalizacja: Bielawa/Dzierżoniów

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: topor1 » pn gru 20, 2010 11:55 am

Witam
Spotkanie udanie fajnie że mogliśmy się znowu zobaczy
dzięki za towarzystwo na spotkaniu jak i po tutaj dziękuje Jupkowi za dach nad głową
Joli za cierpliwość reszcie ekipy za mile spędzony weekend .
PS. Gratuluje Mariuszowi zawsze możesz liczyć na transport
PS. Śniadanka Wielkanocne czemu nie jestem na tak :)
Pozdrawiam .
Awatar użytkownika
dariusz30t
Posty: 279
Rejestracja: pn paź 12, 2009 4:33 pm
Lokalizacja: Wyry obok Mikołowa,Łazisk i Tychów
Kontaktowanie:

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: dariusz30t » pn gru 20, 2010 12:56 pm

Witam,
Bardzo udane spotkanie, będzie co wspominać.
Takie spotkania to rewelacyjny sposób na odstresowanie przy trudach dnia codziennego.
Podziękowania dla wszystkich. (brakło by miejsca, żeby wszystkim z osobna podziękować)
Podziękowania dla Zbyszka i Adama za cierpliwość przy naszym stoliku.
Teraz czas wrócić do codzienności.
Pozdrawiam wszystkich fanów.
Fan Dżemu
Fan Deep Purple

Polecam http://www.skazaninabluesa.pl
http://www.deeppurple.com.pl

Pozdrawiam
dariusz30t
e-mail : d.tajer@skazaninabluesa.pl
Gość

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: Gość » pn gru 20, 2010 1:47 pm

Dzieki rowniesz Ani za towarzystko w drodze powrotnej do domu;)

i vice versa :) mam nadzieję ze autobus nie pociąg-spóźnienia nie miał :lol: dzięki również za przypomnienie o krzyżykowym świecie-czaso-zabijaczu w zimowe wieczory :wink: a przy okazji masz tu swojego sobowtóra o ktorym Bastek mówił http://4.bp.blogspot.com/_e3dXN9cDSWk/TIk2u_d5LhI/AAAAAAAAAL4/s_qUkuEn3cM/s1600/josh-herdman-as-goyle-in-harry-potter.jpg
Borysowi podziękowania za przeniesienie nakrycia i siedzenia :) widząc jak uparcie siedzę na jego krześle i słysząc moje -Nie ruszę się stąd! nie miał wyjścia...no i pewnie bał się ze zjem mu zawartość w talerzu,którą maił kilkakrotnie większa od wszystkich-dlatego tak biegł z talerzem w moja stronę :lol:
Arminowi za towarzystwo a co za tym idzie-cierpliwość 8) i nie przejechanie oraz opiekę :) dzięki temu masz zachowane literki :wink:
Marlenie za szukanie nożyczek i opatrunek w toalecie :)
Aga Tobie za NIEpotraktowanie mnie tym do orgazmów.. :roll: (boje się tego :wink: )
Jupkowi i jego sympatycznej żonie Joli za użyczenie sypialni swej własnej małżeńskiej!! 8) ciepłej herbatki,gorącego rosołku x2, który był najsmaczniejszym jaki do tej pory w życiu smakowałam,za pastę do zębów i w ogóle za opiekę..za to że nie musiałam nocować kolejny raz na dworcu w zimowa noc :)
ogólnie za towarzystwo wszystkich wspaniałych w czasie Wigilii i tuz po-wszystkim wspaniałym...bo czas w waszym towarzystwie jest magiczny i uzależniający...
Awatar użytkownika
borszysz
Posty: 1020
Rejestracja: śr sie 04, 2004 8:17 am
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: borszysz » pn gru 20, 2010 2:59 pm

anula2221 pisze:[no i pewnie bał się ze zjem mu zawartość w talerzu,którą maił kilkakrotnie większa od wszystkich-dlatego tak biegł z talerzem w moja stronę :lol:


Obiecuję, że już nie będę podrywał pań kelnerek...;) Się pani sypło...:P
A biegłem, bo chciałem, żeby każdy siedział w miare wśród znajomych. Aga mnie poprosiła o stolik 10 osobowy, a potem co 3 minuty mówiła na przemian z Arminem o kolejnych osobach, więc starałem się to ogarnąć w miarę szybko;)
Pozdrawiam!
Wojciech "Borszysz" Mirek

Stowarzyszenie Oficjalny Fan Club zespołu Dżem
"Skazani na bluesa"
http://www.skazaninabluesa.pl
w.mirek@skazaninabluesa.pl

www.HOODOOBAND.pl
Gość

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: Gość » pn gru 20, 2010 4:49 pm

Dziękuję Wszystkim za spotkanie i rozmowy... Miło jest Was Wszystkich poznawać a co niektórych już rozpoznawać...
Awatar użytkownika
malanka
Posty: 90
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 3:04 pm
Lokalizacja: Kęty/ Kraków

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: malanka » pn gru 20, 2010 5:13 pm

Spotkanie oceniam bardzo na plus. Wszystko fajnie zorganizowane, miła atmosfera, no ogólnie bardzo mi się podobało (i mojej siostrze również :))
Dziękuję wszystkim, z którymi udało mi się poznać i porozmawiać.
Pozdrawiam i do szybkiego zobaczenia, mam nadzieję :D
Awatar użytkownika
margaret
Posty: 290
Rejestracja: pt maja 04, 2007 10:21 pm
Lokalizacja: Libiąż
Kontaktowanie:

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: margaret » pn gru 20, 2010 7:27 pm

No to pora na podziękowania od nas:) DZIĘ-KU-JE-MY :)
To był piękny DŻEMowy rok i mam nadzieję, że przyszły będzie jeszcze piękniejszy :) Niech się dzieje dużo, dużo dobrego :)

A co do samego miejsca, to chyba nie tylko moje wspomnienia ożyły... Może to naiwne, ale marzy mi się Festiwal na Paprocanach...
"...Doesn't the ground swollow me when I die, or the sea if I die at sea..."
________________
http://margaret.web-album.org/

Wróć do „Spotkania”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości