[2010.12.18] Paprocany - Wigilia

Wrażenia i relacje z fanclubowych imprez

Moderator: smar666

Wiechu
Posty: 264
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Turek

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: Wiechu » śr gru 08, 2010 4:36 pm

Witam zna moze ktos jakis rozkład imprezy ;) pozdrawiam serdecznie;)
Gość

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: Gość » śr gru 08, 2010 7:48 pm

1. gel 16
2. kysior
3. gola 72
4. Wiechu
5. Alegorn
6. Alembik
7. maciejK@
8. Borys
9. Ktoś od Borysa
10. myszka
11. Iva (serenity)
12. rzexnia
13. Ziemniaki
14. Smar
15. i Mada
16. malanka
17. siostra malanki
18. ampere
19. żona ampere
20. Karolinahr +
21. KasiaJ +
22. osoba od Karolinahr+
23. osoba od Karolinahr+
24. Danka
25. Dariusz
26. Aga-ta
27. Michał +
28. Paulina
29. Didok86
30. TurboDzemoMen
31. topor1
32. Mazzi84
33. Armin (+harley )
34. Szwagier
35. Jupek
36. Łysy
37. Pamela
38. Kwinto
39. Dariusz30t
40. Anna30t (żona dariusza30t)
41.anula2221
Awatar użytkownika
Kwinto2
Posty: 569
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 7:00 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: Kwinto2 » śr gru 08, 2010 9:05 pm

Beacia pisze:A gdzie reszta ludzi się ukrywa z tej dużej grupy :) ??? Życzę Wam miłej zabawy :) Mnie jednak nie będzie (wolne miejsce ) :( :( :( cóż w życiu piękne są tylko chwile :( :( :(



Beacia nie rób nam tego..... :|
Kwinto gg-6784791
OFC Skazani na Bluesa
k.zientkiewicz@skazaninabluesa.pl
Galerie
Kwinto - koncertowo http://picasaweb.google.com/Kwintokoncertowo
Tylko Dżem http://picasaweb.google.com/KwintoDZEMowo

Wiem, na pewno wiem, to już niedługo przyjdzie czas...
Awatar użytkownika
Beacia
Posty: 133
Rejestracja: śr lip 11, 2007 6:56 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: Beacia » śr gru 08, 2010 10:21 pm

Kwinto2 pisze:Beacia nie rób nam tego..... :|

Gdybym mogła tam być z Wami , nie zastanawiała bym się nawet minuty.Dla mnie zjazd świąteczny, jest jak dla niektórych,spędzenie świąt z bliską rodziną.Dlatego 18 grudnia sercem będę z Wami wszystkimi. Jeszcze raz miłej zabawy i do .....Pozdrowionka dla przyjaciół DŻEMowych :D i zespolu :)
Awatar użytkownika
gel16
Posty: 83
Rejestracja: czw sie 30, 2007 6:53 am
Lokalizacja: Pszczyna

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: gel16 » pn gru 13, 2010 8:24 am

Hej ;) czy ktos może będzie wcześniej na miejscu? tzn.czy można by było wejść tam około godziny 18?
Awatar użytkownika
smar666
Posty: 1092
Rejestracja: sob gru 20, 2003 9:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: smar666 » pn gru 13, 2010 10:18 am

gel16 pisze:Hej ;) czy ktos może będzie wcześniej na miejscu? tzn.czy można by było wejść tam około godziny 18?

Nie :-) Prosimy przychodźcie punktualnie. O 18 będziemy jeszcze wszystko szykować.
Piwko jedno, albo dwa....no i słoik Dżemu
Awatar użytkownika
gel16
Posty: 83
Rejestracja: czw sie 30, 2007 6:53 am
Lokalizacja: Pszczyna

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: gel16 » pn gru 13, 2010 12:45 pm

hej, ale chodzi o to ,że nie będe sie miała gdzie podziać.
Nie bardzo mi pasuje marznąć przed lokalem,może by jakaś dobra dusza mnie wpuściła. W zamian mogę wam pomóc :D
Awatar użytkownika
alegorn
Posty: 662
Rejestracja: sob lis 22, 2003 11:42 pm
Lokalizacja: bez ziemi ;)

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: alegorn » pn gru 13, 2010 1:13 pm

an, pewnie kilka osob bedzie mialo ten problem....
moze tawerna o ile jest jeszcze czynna.... ?
j.
Trzy lustra
Trzy pytania które
Przewiercają mnie do dna
Ta dziura jest głębsza od duszy
[m]
Awatar użytkownika
rzexnia
Posty: 145
Rejestracja: sob gru 20, 2008 5:58 pm
Lokalizacja: Kuźnia Raciborska

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: rzexnia » pn gru 13, 2010 1:19 pm

wybiera się ktoś może z Opola lub Raciborza? :wink:
Awatar użytkownika
smar666
Posty: 1092
Rejestracja: sob gru 20, 2003 9:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: smar666 » pn gru 13, 2010 2:47 pm

gel16 pisze:hej, ale chodzi o to ,że nie będe sie miała gdzie podziać.
Nie bardzo mi pasuje marznąć przed lokalem,może by jakaś dobra dusza mnie wpuściła. W zamian mogę wam pomóc :D

Rozumiem o co chodzi. Jednak z doświadczenia wiem, że jak wpuścimy jedną osobą to zaraz pojawi się kilkanaście, jak nie kilkadziesiąt, które będą również chciały wejść. Tak jest co roku, i co roku jest zamieszanie :wink: To wcale nie pomoże. Dlatego proszę was, zorganizujcie się przed spotkaniem w jakiejś knajpce, rozgrzejcie ciepłą herbatą i przyjedźcie na 19:00 na Papry.

Przydałby się wam jakiś organizator z Tychów, co zbierze grupę i znajdzie jakiś lokal. Kto na ochotnika?
Piwko jedno, albo dwa....no i słoik Dżemu
Awatar użytkownika
alegorn
Posty: 662
Rejestracja: sob lis 22, 2003 11:42 pm
Lokalizacja: bez ziemi ;)

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: alegorn » pn gru 13, 2010 3:04 pm

hmmm, nie wiem czy jest sens wloczyc sie po jakichs knajpach daleko.. (noo jesiony mogly by zainteresowac, ale to troche daleko z jednej knajpy do drugiej)

o ile paprotka nie jest czynna to najlepiej do tawerny sie przeniesc... to sa chyba najblizej polozone knajpy.

j
Trzy lustra
Trzy pytania które
Przewiercają mnie do dna
Ta dziura jest głębsza od duszy
[m]
Awatar użytkownika
borszysz
Posty: 1020
Rejestracja: śr sie 04, 2004 8:17 am
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: borszysz » pn gru 13, 2010 3:21 pm

Tym razem będziemy nieczuli na argumenty, że ktoś chce siusiu;)
Pozdrawiam!
Wojciech "Borszysz" Mirek

Stowarzyszenie Oficjalny Fan Club zespołu Dżem
"Skazani na bluesa"
http://www.skazaninabluesa.pl
w.mirek@skazaninabluesa.pl

www.HOODOOBAND.pl
Awatar użytkownika
alegorn
Posty: 662
Rejestracja: sob lis 22, 2003 11:42 pm
Lokalizacja: bez ziemi ;)

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: alegorn » pn gru 13, 2010 3:37 pm

borszysz pisze:Tym razem będziemy nieczuli na argumenty, że ktoś chce siusiu;)


a wystarczy argument ze kiepska pogoda?
ja jakos nie widze sytuacji, gdy przed lokalem trzymasz ludzi na mrozie i wietrze...

moze lepiej w takim razie bardziej zaangazowac kogo w zorganizowaniu before party?
zwlaszcza ze czesc osob bedzie jechac z dosc daleka, i wycelowac w punkt 19 to moze sie okazac niezly problem...
j.
Trzy lustra
Trzy pytania które
Przewiercają mnie do dna
Ta dziura jest głębsza od duszy
[m]
Awatar użytkownika
Armin
Posty: 2625
Rejestracja: sob lis 22, 2003 6:12 pm
Lokalizacja: Lędziny
Kontaktowanie:

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: Armin » pn gru 13, 2010 3:48 pm

borszysz pisze:Tym razem będziemy nieczuli na argumenty, że ktoś chce siusiu;)


rozdacie pampersy? :P
Wiechu
Posty: 264
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Turek

Re: 2010.12.18 Paprocany (Wigilia)

Postautor: Wiechu » pn gru 13, 2010 4:21 pm

Ja tam na przykład bede juz w piatek w południe na slasku ale mysle ze Jupek zorganizuje wszystko tak zebysmy byli o odpowiednim czasie na miejscu ;)

Wróć do „Spotkania”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości