Strona 13 z 14

Re: [2011.12.17] Paprocany- Wigilia

: pt gru 23, 2011 7:09 pm
autor: boston
agram1 pisze:"... konwenanse są mi obce
Jestem prostak, gbur i cham..."
Tym sposobem, robię co chcę,

To chyba umieszczę teraz w swoim "podpisie" :lol:

Jezu, jakie cudne życzenia! Dzięki Mirasku :!:

Re: [2011.12.17] Paprocany- Wigilia

: śr gru 28, 2011 3:16 pm
autor: Harry
Witam!
Trochę czasu już minęło, więc mogę się już wypowiedzieć na spokojnie.
Na samym wstępie chciałbym bardzo podziękować Ekipie warszawskiej za uratowanie mnie z Warszawy do Tychów oraz Ziemniakowi za uratowanie mnie z Tychów do Katowic :)
Generalnie bardzo ucieszyłem się z możliwości ponownego zawitania na Paprocanach, jednak....
No właśnie. Marudzenia nadszedł czas.
Przyłączam się do głosów, że jeden/dwa stoły były by lepszym rozwiązaniem (bardziej integrującym), aczkolwiek kłócić się nie będę - organizatorzy mają zapewne duże doświadczenie w organizowaniu tego typu imprez, więc pewnie wiedzieli co robią.
Samo miejsce też było takie... takie... eleganckie :lol: może przez to też trochę sztywne, jak na mój gust.
Za to jedzonko było super! Pyszne i do tego podane przez bardzo miłą obsługę.
Oczywiście bardzo serdecznie pozdrawiam Dżemową reprezentację :) Szkoda, że cały zespół nie "wigiliował" z nami. Widocznie były ku temu ważne powody.
Co do wigiliowania to absolutną porażką był dla mnie pan Szwagier. Jak się nie umie pić to się nie pije. Większość z nas sobie podpiła, ale bydła narobił tylko jeden z nas. Rozumiem, że wszyscy znacie się już z wcześniejszych spotkań (nieraz już od kilku lat), jednak mi - jako "nowemu", było po prostu WSTYD za takie zachowanie. Zarówno przed obsługą lokalu, którą owy osobnik potraktował bardzo nieładnie, jak i przed pozostałymi uczestnikami wigilii, którzy (podobnie jak i ja) musieli na to patrzeć.
Bardzo dziękuję natomiast organizatorom za przedłużenie otwarcia lokalu do godziny 5:00. Dzięki temu niektórzy z nas mieli więcej czasu, co by dojść do siebie, a ja oraz inne sierotki czy Dwuptaki, nie musiały tułać się po mieście czekając na pierwszy pociąg do miejsca przeznaczenia.
Reasumując: Było sympatycznie, aczkolwiek osobiście miałem nieco inne wyobrażenie o takim spotkaniu.

Co tam jeszcze....

Chyba tyle.
Pozdrowienia i podziękowania dla wszystkich, których dane mi było poznać i zamienić choćby parę słów.

Do zobaczenia niebawem!


PS: Zobacz Ewo! Udzielam się na forum! :mrgreen:

Re: [2011.12.17] Paprocany- Wigilia

: śr gru 28, 2011 3:57 pm
autor: boston
Thomas_Hewitt pisze: pan Szwagier

Zaraz pęknę ze śmiechu :lol: :lol: "pan" rozwala mnie na łopatki :shock: :lol: :lol:

Thomas_Hewitt pisze:PS: Zobacz Ewo! Udzielam się na forum! :mrgreen:

No i za to z wdzięczności padam przed Tobą plackiem!!! Świetnie, że nareszcie się zmobilizowałeś. Uważam, że o wiele częściej i odważniej powinniśmy wszyscy ze sobą "rozmawiać".

Re: [2011.12.17] Paprocany- Wigilia

: śr gru 28, 2011 8:00 pm
autor: 2ptac
Thomas_Hewitt pisze:Bardzo dziękuję natomiast organizatorom za przedłużenie otwarcia lokalu do godziny 5:00. Dzięki temu niektórzy z nas mieli więcej czasu, co by dojść do siebie, a ja oraz inne sierotki czy Dwuptaki, nie musiały tułać się po mieście czekając na pierwszy pociąg do miejsca przeznaczenia.
:mrgreen:


ejże!! tylko nie Dwuptaki!! :P kolega zaciągnie korepetycje u kogoś a nie mi tu Dwuptakuje :P pozdro

Re: [2011.12.17] Paprocany- Wigilia

: pt sty 06, 2012 5:38 pm
autor: Kwinto2

Re: [2011.12.17] Paprocany- Wigilia

: pt sty 06, 2012 7:32 pm
autor: alembik
No nareszcie..... już myślałem, że zasłabłeś.
Super foty, dzięki.

Re: [2011.12.17] Paprocany- Wigilia

: sob sty 07, 2012 1:16 am
autor: Harry
Bardzo sympatyczne :)
Nawet i ja się załapałem na zdjęcie.

Re: [2011.12.17] Paprocany- Wigilia

: sob sty 07, 2012 7:34 am
autor: boston
A czemuż to miałbyś być wyjątkiem, Harry? W dodatku całkiem fotogeniczny z Ciebie gość :)

Re: [2011.12.17] Paprocany- Wigilia

: sob sty 07, 2012 1:56 pm
autor: Adi
Kwinto2 pisze:https://picasaweb.google.com/113362411477379332389/Wigilia17122011TychyPaprocany

dzięki Ci Kwinto :)

Re: [2011.12.17] Paprocany- Wigilia

: sob sty 07, 2012 3:11 pm
autor: Matteo90
Widać po zdjęciach ,że bardzo fajna atmosfera panowała na dżemowej Wigilii :D no a Zbyszek okazał się gwiazdą wieczoru :D super gościu no i Jasiu oczywiście Też :mrgreen:

Re: [2011.12.17] Paprocany- Wigilia

: ndz sty 08, 2012 12:13 am
autor: Harry
boston pisze:A czemuż to miałbyś być wyjątkiem, Harry? W dodatku całkiem fotogeniczny z Ciebie gość :)




Ja? A gdzie tam. To tylko kolejne fotograficzne przekłamanie :D

Re: [2011.12.17] Paprocany- Wigilia

: wt sty 24, 2012 7:28 pm
autor: miras
A pamiętacie może jakie utworki towarzyszyły, jako tło muzyczne :) wideorelacji na spotkaniu prezentujące nasz dżemowy Fanklub ????? :))) Ziemniaq pewnie by wiedział :))) chociaż chyba film był autorstwa Smar ????
No właśnie, pamiętacie coś? :))) ...a swoją drogą super byłoby mieć taki film :))) hehhe
Pozdrawiam!

Re: [2011.12.17] Paprocany- Wigilia

: wt sty 24, 2012 9:21 pm
autor: Bambucz
Zasłyszałęm, że film ten miał zostać opublikowany w sieci. Ale to z tymi pytaniami to do góry trzeba się kierować.
Bardzo możliwe że nawet sam komuś mówiłem, zeby to dać do sieci;)

Re: [2011.12.17] Paprocany- Wigilia

: wt sty 24, 2012 10:58 pm
autor: Armin
Bambucz pisze:Zasłyszałęm, że film ten miał zostać opublikowany w sieci. Ale to z tymi pytaniami to do góry trzeba się kierować.
Bardzo możliwe że nawet sam komuś mówiłem, zeby to dać do sieci;)



z 2010 Smar tez obiecywal ze bedzie do zobaczenia tu na stronie FC :P teraz to pewno na ACTA zwali ;)

Re: [2011.12.17] Paprocany- Wigilia

: śr sty 25, 2012 12:09 pm
autor: miras
u trzeba uważać, bo DŻEMowi hakerzy ino czekają ;) ..taki haker on nie spam on tworzy :D żartuje oczywiście :)))))))
a jak z tłem muzycznym tam zawartym ?! Ktoś pamięta jakie to były utworki ? :)))