Wasze pasje

O nas samych, czyli wszystko o forumowiczach

Moderatorzy: Piotrek, Radek

Gość

Wasze pasje

Postautor: Gość » pt mar 18, 2005 8:40 pm

Tu można opisywać swoje pasje więc zacznę:
Muzyka-to coś świetnego od urodzenia sie tym interesuje
Sport-piłka nożna i tudzież inne sporty(margines:GKS TYCHY Mistrzem Polski w Hokeju na lodzie 17 lat czekaliśmy......)
książki-tematyka raczej o problemach młodzieży
Gość

Postautor: Gość » pt mar 18, 2005 8:45 pm

No to wymieniam:
-muzyka, muzyka, muzyka ...... przede wszystkim sluchanie ale rowniez gra na gitarze
-chyba wiecej pasji nie mam albo mam ale ta 1 mnie calkowicie pochlania :)

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Benson

Postautor: Benson » pt mar 18, 2005 9:00 pm

Moją pasją jest tylko i wyłącznie DŻEM !!! Ani mi w głowie inne zainteresowania. To mówiłem ja, Benson, fan drugiej klasy.
"Łubu dubu, łubu dubu..."
Gość

Postautor: Gość » pt mar 18, 2005 10:26 pm

muzyka (może nie znam się na tych wszystkich muzykach, zespołach,, ich historii itp., ale muzyka towarzyszy mi w każdego dnia, życie bez niej byłoby nudne i do niczego i...oj wiecie na pewno o co mi chodzi :wink:

od ok 1,5 roku (tak na poważnie hehe) - Dżem

koraliki - od nawlekania zwykłych bransoletek po nawlekanie pierścionków, a także na ubrania (torby), tworząc przy tym fajnie (chyba) wzory

jak mi sięcoś jeszcze przypomni, to dopiszę :wink:

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob mar 19, 2005 9:47 pm przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
Gość

Postautor: Gość » pt mar 18, 2005 11:40 pm

o żesz... ciężko wszystko spamiętać:)

-muzyka (wiadomo)
-jazda na rowerze górskim (to jest dopiero obsesja)
-formuła 1 (oglądam każdy wyścig i ciągle o tym czytam)
-samochody (czytanie, podziwianie, wyśmiewanie i jeżdżenie, im szybciej tym lepiej:))
-fotografia (amatorsko oczywiście)
-moje kolekcje znaczków i monet (ostatnio jakoś ich nie powiększam, więc jestem zbieraczem biernym)
-próbuję trochę dziennikarstwa, zacząłem dla przyjemności więc to też pasja...chyba