OFC "Skazani na Rolusa"

Od tego miejsca zaczynamy przygodę z forum :)

Moderatorzy: Piotrek, Radek

Awatar użytkownika
Rolus

OFC "Skazani na Rolusa"

Postautor: Rolus » czw wrz 11, 2008 9:58 pm

Na forum dżem.com.pl trafiłem 18 września 2004 roku. Nie pamiętam praktycznie nic z tego, co tutaj pisałem. Wystarczy napomknąć, że jeden z moich pierwszych postów, zatytułowany "HEHE", brzmiał tak:
RYCHU TO BYŁ TAKI GOŚĆ, ŻE ON JAK CZEGOŚ NIE CHCIAŁ TO PO PROSTU TEGO NIE ROBIŁ. I W GARNITURZE BY PEWNIE NIE WYSTĄPIŁ. PO PROSTU AUTSAJDER :D

Więc skoro nie pamiętam, to znaczy że nic w moim życiu by się nie zmieniło gdybym się tutaj nie zarejestrował? Jak najbardziej - kompletnie nic. No..prawie nic. Bo zdecydowanie lepiej jak ma się w sobie zachowane miłe wspomnienia, nawet te nieznaczące, związane z ludźmi - za dużo ich żeby teraz wymieniać. Poznajcie moją historię...

Mam na imię Grześ, jestem dziewiętnastoletnim studentem dziennikarstwa (specjalność: Pudelek bez serca) i spieram pięćdziesiąt najczęstszych plam. W wieku 12 lat w palucha ugryzł mnie ośmioletni jamnik mojego ciotecznego brata. Chciałem dać mu tylko gumową piłeczkę, a on po prostu mnie odrzucił. Wspomniany paluch spuchł, przybrał żółtawy kolor i ostatecznie zalał się krwią. Popołudniu dostałem zaszczora w rękę. A nazajutrz następny. Bolało.
Wtedy powiedziałem sobie, że ktoś taki jak ja nie może należeć do tego całego chorego systemu i społeczeństwa. Chorego systemu, przez który produkuje się wzbudzające agresję gumowe piłeczki. Społeczeństwo, w którym jamniki gryzą w palucha. W wieku 12 lat pierwszy raz zakołatała mi w głowie ta myśl - jestem autsajderem.
Natychmiast udałem się z moimi myślami do ciotecznego brata, który wielokrotnie radził mi abym "pieprzył chory system". Grał akurat w jakieś wyścigi łodziami motorowymi, waląc jak opętany w coraz gorzej wyglądającą klawiaturę.
- W co grasz?