Wasze instrumenty
Moderator: smar666
Wasze instrumenty
a ja robie to forum, żeby sie dowiedzieć na czym grają fanclubowicze. Jeśli można to opowiedzcie od kiedy gracie, czy gracie może w jakimś zespole i na jakich sprzętach gracie. A ja gram ("pilnie") od 1 roku ("pilnie" bo dawniej czasami grałem na sprzęcie brata) na gitarze elektro-akustyczniej marki Stagg.
Pozdrowienia dla wszystkich, i z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrowienia dla wszystkich, i z góry dzięki za odpowiedzi.
Gram na gitarce elektrycznej "Ibanez", czasem oczywiscie na klasyku "Admira - Malaga" od mniej wiecej 9 latek.. zwykle staram sie grywac klasyke rocka, bluesa i metalu, choc roznie to wychodzi. Gralem w jednej kapelce, ktora ostatnio ucichla ciut, teraz rozkrecamy z kumplem inna, ciut mocniejsza, w przerwach miewam wystepy z bluesowym przyjacielem.. POzdr.
Hm.. Dzem jest tylko jeden! 

od najmlodszych lat interesuje sie perkusja, dlatego jak bylem maly rodzice poslali mnie na lekcie gry na klawiszach
ale szybko sie skonczylo. Teraz (aby byc malo oryginalnym) posiadam gitare akustycza i paleczki do perki. Chociaz gram tylko na tym pierwszym
wczesniej mialem klasyka.
Pozdrawiam

Pozdrawiam

Pozdrawiam!
Mareku
z tego co mowia inni to najczesciej gram na nerwach, czasami na komputerze, choc teraz żadko, grywam często także w bilard, A jesli chodzi o jakies instrumenty muzyczne to jedynym na ktorym mi cos wychodzi jest moje wlasne gardlo, poza tym trenuje je ciagle alby nadac mu chropowaty głos ale jakoś mi nie wychodzi. A i zeby sobie nikt nie pomyslal ze umiem spiewac;)
no coż...
ja gram na gitarce nie cały rok, ale jestem bardzo pojętny
gram na akustyku firmy stagg i jestem samoukiem (dzięki dla ludzi z Listy, którzy mi podpowiedzieli od czego zaczšć, wielkie dzięki), chodziłem jaki miesišc na zajęcia do znajomego muzyka. No, ale narazie wszysto przedemną
Pozdrawiam