Wasze instrumenty

Porady, dyskusje na tematy techniczno-muzyczne

Moderator: smar666

Gość

Wasze instrumenty

Postautor: Gość » sob gru 18, 2004 5:20 pm

a ja robie to forum, żeby sie dowiedzieć na czym grają fanclubowicze. Jeśli można to opowiedzcie od kiedy gracie, czy gracie może w jakimś zespole i na jakich sprzętach gracie. A ja gram ("pilnie") od 1 roku ("pilnie" bo dawniej czasami grałem na sprzęcie brata) na gitarze elektro-akustyczniej marki Stagg.
Pozdrowienia dla wszystkich, i z góry dzięki za odpowiedzi.
Gość

Postautor: Gość » sob gru 18, 2004 6:51 pm

taaak jak wiekszosc tu wie :wink: specjalizuje sie w grze na gitarze hahaa nie no tak powaznie czasem lubie sobie pograc znam moze 7 chwytow i usiluje nimi operowac :D lubie sobie pograc co nie znaczy ze umiem :D
Gość

Postautor: Gość » sob gru 18, 2004 6:55 pm

Witam wszystkich!!
Ja gran na puzonie (marki Roy Benson) od jakiegoś roku:D
I od niedawna próbuje swoich sił na gitarze basowej :wink:

pozdrówka !!
Awatar użytkownika
elvis_paw

Postautor: elvis_paw » sob gru 18, 2004 6:57 pm

Gram na gitarce elektrycznej "Ibanez", czasem oczywiscie na klasyku "Admira - Malaga" od mniej wiecej 9 latek.. zwykle staram sie grywac klasyke rocka, bluesa i metalu, choc roznie to wychodzi. Gralem w jednej kapelce, ktora ostatnio ucichla ciut, teraz rozkrecamy z kumplem inna, ciut mocniejsza, w przerwach miewam wystepy z bluesowym przyjacielem.. POzdr.
Hm.. Dzem jest tylko jeden! ;)
Awatar użytkownika
Benson

Postautor: Benson » sob gru 18, 2004 9:50 pm

Ja "gram" od 2 lat (nie ma to jak późno zacząć :? ) na moim kochanym podobno czeskim klasyku firmy "EURO". Brzmieniem nie powala, ale ile ognisk razem przeżyliśmy...
Awatar użytkownika
mareku
Kontaktowanie:

Postautor: mareku » sob gru 18, 2004 11:01 pm