Upamiętnienie Ryszarda Riedla

Czekamy na wszelkie pomysly realizacji nowych czesci strony prezentacyjnej, FanClubu, spotkań itp.

Moderatorzy: Piotrek, Radek, smar666

Gość

Upamiętnienie Ryszarda Riedla

Postautor: Gość » pn paź 02, 2006 4:59 pm

W dniu 6 listopada 2006 roku o godz. 12:00 w Chorzowie przy ul. Truchana 62, odbędzie się uroczyste odsłonięcie tablicy pamiątkowej Ryszarda Riedla. Tablica zawiśnie na budynku, w którym spędził pierwsze lata swego życia. W imieniu inicjatorów przedsięwzięcia Ruchu Autonomii Śląska oraz Urzędu Miasta Chorzów zapraszam wszystkich fanów zespołu Dżem, bliskich, znajomych i przyjaciół.
asiulaa
Posty: 4
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 12:53 pm
Lokalizacja: gostyń

Postautor: asiulaa » pn paź 02, 2006 6:02 pm

Mnie tam niestey nie bedzie:( pozdrawiAM WSZYSTKICH FANÓW:)
Gość

Poszukujemy kontaktów do następujących osób

Postautor: Gość » pn paź 02, 2006 8:09 pm

Inicjatorzy pamiątkowej tablicy Ryszardowi Riedlowi pragną zaprosić szereg ludzi, którzy znali Ryśka osobiście. NIestety do niektórych z nich nie można dotrzeć bezpośrednio. Prosimy więc o pomoc fanów. Oto lista osób do których zamierzamy wysłać zaproszenia:

1. Jerzy Owsiak
2. Ireneusz Dudek
3. Tadeusz Nalepa
4. Zygmunt Pyduch („Pudel”) – przyjaciel Ryśka
5. Marek Hanke – przyjaciel Ryśka
6. Waldemar Łata – przyjaciel Ryśka
7. Jerzy Zawiesienko – przyjaciel Ryśka
8. Maria Piernikarczyk – przyjaciółka
9. Tomasz Gil – kolega z „Detoksu” w Olsztynie
10. Mirosław Bochenek – autor „Autsajdera”
11. Darek Dusza – autor „Jak malowany ptak”
12. Kazmierz Galaś („Filo”) – autor tekstów
13. Wojciech Sienkiewicz
14. Michał Giercuszkiewicz – muzyk, grał w „Dżemie”
15. Andrzej Urny – grał w „Dżemie”
16. Leszek Winder – muzyk
17. Krzysztof Głuch – muzyk
18. Roman Radoszewski – publicysta
19. Jerzy Bierwiaczonek – fotografik
20. Jerzy Linder – dawny rzecznik prasowy „Dżemu”
21. Ewa Otolińska – dawna menadżerka „Dżemu”
22. Sławomir Olczak („Słoniu”)
23. Adam Antosiewicz – dyrektor Tyskiego Festiwalu Muzycznego

Wszystkich, którzy mogliby nam dopomóc prosimy o kontakt i przesłanie informacji na adres emailowy marcisz@poczta.onet.pl lub telefonicznie 502268861.
Gość

Postautor: Gość » wt paź 03, 2006 6:52 pm

1. Jerzy Owsiak
2. Ireneusz Dudek
3. Tadeusz Nalepa
4. Zygmunt Pyduch („Pudel”) – przyjaciel Ryśka
5. Marek Hanke – przyjaciel Ryśka
6. Waldemar Łata – przyjaciel Ryśka
7. Jerzy Zawiesienko – przyjaciel Ryśka
8. Maria Piernikarczyk – przyjaciółka
9. Tomasz Gil – kolega z „Detoksu” w Olsztynie
10. Mirosław Bochenek – autor „Autsajdera”
11. Darek Dusza – autor „Jak malowany ptak”
12. Kazmierz Galaś („Filo”) – autor tekstów
13. Wojciech Sienkiewicz
14. Michał Giercuszkiewicz – muzyk, grał w „Dżemie”
15. Andrzej Urny – grał w „Dżemie”
16. Leszek Winder – muzyk
17. Krzysztof Głuch – muzyk
18. Roman Radoszewski – publicysta
19. Jerzy Bierwiaczonek – fotografik
20. Jerzy Linder – dawny rzecznik prasowy „Dżemu”
21. Ewa Otolińska – dawna menadżerka „Dżemu”
22. Sławomir Olczak („Słoniu”)
23. Adam Antosiewicz – dyrektor Tyskiego Festiwalu Muzycznego



nie ma jak to iść na łatwizne i przepisac wszystkich z filmu "sie macie ludzie".... moim zdaniem wielu na tej liscie jest niepotrzebnych (jesli chodzi o honorowe zaproszenia) jaki i wielu ważnych tutaj brakuje...
Awatar użytkownika
Benson
Posty: 1253
Rejestracja: ndz maja 16, 2004 12:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Postautor: Benson » wt paź 03, 2006 7:04 pm

Ja to bym zespół zaprosił, ale ja się nie znam.
Gość

Postautor: Gość » wt paź 03, 2006 7:06 pm

Benson pisze:Ja to bym zespół zaprosił, ale ja się nie znam.

to w takim razie ja tez sie nie znam...

6sty listopada to jest poniedzialek, jeszcze o godzinie 12stej...mysle ze mało osób będzie przy tak waznym (?) wydarzeniu...ale moge sie mylic.
mnie na pewno nie bedzie...moze jakos przezyje.
Awatar użytkownika
Benson
Posty: 1253
Rejestracja: ndz maja 16, 2004 12:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Postautor: Benson » wt paź 03, 2006 7:09 pm

kwiatuszek pisze:
Benson pisze:Ja to bym zespół zaprosił, ale ja się nie znam.

to w takim razie ja tez sie nie znam...

Jest taki kawałek Bartosiewicz "Nie znamy się" :lol:
Gość

Postautor: Gość » wt paź 03, 2006 7:37 pm

Taka moja lista dodatkowa:

Małgorzata Riedel
Sebastian Riedel
Karolina Riedel
Matka Ryśka (no niestety wyleciało mi z głowy jak ma na imię)
Siostra Ryśka (j.w)
Leszek Martinek

Do tego oczywiście
Jerzy Styczyński
Beno Otręba
Adam Otręba
Zbigniew Szczerbiński

Data i godzina trochę nie tego, jak już ktoś wcześniej zauważył...
Filipo
Posty: 290
Rejestracja: pn cze 13, 2005 1:43 pm
Lokalizacja: Jarosław->Kraków

Postautor: Filipo » wt paź 03, 2006 7:53 pm

kasiak1990 pisze:Data i godzina trochę nie tego...


jak najbardziej tego! przeciez to moje urodziny :-) i to osiemnaste 8)

ciekawym czym sie kierowano ustalając taki termin...

pzdr.
Gość

Postautor: Gość » wt paź 03, 2006 9:14 pm

kasiak1990 pisze:Taka moja lista dodatkowa:

Małgorzata Riedel
Sebastian Riedel
Karolina Riedel
Matka Ryśka (no niestety wyleciało mi z głowy jak ma na imię)
Siostra Ryśka (j.w)
Leszek Martinek

Do tego oczywiście
Jerzy Styczyński
Beno Otręba
Adam Otręba
Zbigniew Szczerbiński

Data i godzina trochę nie tego, jak już ktoś wcześniej zauważył...


A Macka nie zapraszasz :?: :wink:
Gość

Upamiętnienie Ryszarda Riedla

Postautor: Gość » wt paź 03, 2006 9:14 pm

No chyba nie myślicie, że zapomnieliśmy o najbliższej rodzinie i zespole? Z nimi już od dawna mamy kontakty i bez problemy dostarczymy zaproszenia.
Nie ukrywam, że pomocny był tu film "Sie macie ludzie", bo rzeczywiście bez jego pomocy nie wiedzielibyśmy o tych znajomych Ryśka. Ponadto Bonito nie mówiliśmy o zaproszeniach honorowych, a jeżeli kogoś pomineliśmy prosimy Cię o uzupełnieie listy. Nie ot tak sobie publikujemy listę na forum, ale tylko poto aby uzyskać od Was pomoc. Tak więc prosimy, abyście nie krytykowali. Chcemy aby był to nasz wspólny podarek dla Ryśka. Co do dnia, to rzeczywiście dość nie fortunny, bo i poniedziałek i na dodatek południe, ale takie są realia współczenych urzędów.
Gość

Postautor: Gość » wt paź 03, 2006 9:16 pm

Bonita pisze:
1. Jerzy Owsiak
2. Ireneusz Dudek
3. Tadeusz Nalepa
4. Zygmunt Pyduch („Pudel”) – przyjaciel Ryśka
5. Marek Hanke – przyjaciel Ryśka
6. Waldemar Łata – przyjaciel Ryśka
7. Jerzy Zawiesienko – przyjaciel Ryśka
8. Maria Piernikarczyk – przyjaciółka
...



nie ma jak to iść na łatwizne i przepisac wszystkich z filmu "sie macie ludzie".... moim zdaniem wielu na tej liscie jest niepotrzebnych (jesli chodzi o honorowe zaproszenia) jaki i wielu ważnych tutaj brakuje...


wlasnie :? powinno byc...

1. Scypion
Gość

Postautor: Gość » wt paź 03, 2006 9:23 pm

Filipo pisze:
kasiak1990 pisze:Data i godzina trochę nie tego...


jak najbardziej tego! przeciez to moje urodziny :-) i to osiemnaste 8)

ciekawym czym sie kierowano ustalając taki termin...

pzdr.

z pewnoscia Twoimi urodzinami organizatorzy sie kierowali :roll:
Gość

Postautor: Gość » śr paź 04, 2006 5:50 am

No mi też niestety nie pasuje. Mam zajęcia w poniedziałek do 19 :(
A co z pokazem "skazanego na bluesa", bo wiem że miało być coś takiego :)
Może potem jakiś mały koncercik w "szufladzie" :?:
Gość

Postautor: Gość » śr paź 04, 2006 6:45 am

alice pisze:
A co z pokazem "skazanego na bluesa", bo wiem że miało być coś takiego :)

co jakas impreza, to wyswietlaja ten film...
ooo mam ! Armin przyjedz sobie do Chorzowa, bo moze bedzie 'skazany na bluesa' a Ty chyba tego filmu nie ogladales :lol:....wspolczuje.

Może potem jakiś mały koncercik w "szufladzie" :?:

a kto by zagrał ten koncercik ?.
moze ktos cos wiecej wie...
co nowy post, to czlowiek innych to rzeczy dowiaduje sie, na temat tego wydarzenia...


kasiak1990 pisze:Taka moja lista dodatkowa:(...)
Do tego oczywiście
Jerzy Styczyński
Beno Otręba
Adam Otręba
Zbigniew Szczerbiński
Data i godzina trochę nie tego, jak już ktoś wcześniej zauważył...

przemo12 pisze:A Macka nie zapraszasz :?: :wink:

no i jeszcze przeciez Janusz Borzucki...

Wróć do „Wasze propozycje”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość