Reakcja innych na to, że słuchacie Dżemu?

wszystkie komentarze odnośnie samego zespołu, muzyków, ich zachowań i umiejętności

Moderatorzy: Piotrek, Radek, smar666

Gość

Postautor: Gość » sob maja 17, 2008 7:52 pm

no a u mni to jest tak, w domu Dżem jak leci w głośnikach to zdazyli sie przyzwyczaic. wczesniej ciagle chodzili i zamykali drzwi ;p. mama czesem podspiewuje.. ale do tych sie boi ze mna jechac ;p <nie wiem czemu, jak ja przez nia nie pojade na festiwal to makabra>. brat tez sie chyba musial przyzyczaic choc on calkiem nie te klimaty! reszta rodziny nie przepada za dzemem i Ryskiem :( zawsze wale im jakies wyklady ;p i konczy sie ze tak naprawde ***** wiedza a gadaja, ale coz. ze znajmymi to jest roznie. Nie cierpie pozerow! :( :P
Gość

Postautor: Gość » ndz maja 18, 2008 2:17 am

mam 17, no prawie 18 lat. ucze sie w LO i na jezyku polskim mielismy lekcje przeznaczona na rozmowe o muzyce. wszyscy albo sluchaja, czarnego rapu, albo techno (Boze za jakie grzechy?) albo ostrego rocka. jak przyszla kolej na mnie zaebym podzilil sie ze swiatem czego slucham to powiedzialem ze "Dżemu". pierwsza reakcja "a co to jest?", pozniej "jak mozna sluchac takiej muzyki?", "ona nie ma przeslania" (to mnie zbilo z nog, a moze techno ma przeslanie?). to sie nas polonistka jeszcze zapytala czy umiemy wymienic utwory tych wykonawcow. no to potrafili wyroznic po 1-2 przyklady, a jak ja zaczelem rzucac tytulami, to padly slowa "czy cie poje****, nie masz nic lepszego do roboty tylko znac tyle tytulow?". jak widac, ludzie a szczegolnie wiekszosc mlodziezy nie romunie przeslania muzyki "Dżemu". jest dla nich zbyt trudna bo wymaga pomyslenie i refleksji na jej temat. teraz to wszystko musi byl albo biale albo czarne. jak cos jest szare to jest juz zbyt skomplikowne do rozumienia...
Gość

Postautor: Gość » ndz maja 18, 2008 8:33 am

poprostu Ci ludzie z Twojej klasy znaja 2 znane przeboje i uwazaja ze znaja zespol. Dla mnie znac zespol to przynajmniej jedna jakas dobra plytke. Sluchaja radia to im sie spodoba, tamto nie i uwazaja ze to jest super bo boja i chwytliwe. Nie wiedza co to przeslanie w muzyce i tyle ;)
Awatar użytkownika
kikan
Posty: 787
Rejestracja: śr sty 18, 2006 8:52 pm
Lokalizacja: Przedecz

Postautor: kikan » ndz maja 18, 2008 10:28 am

takie cos jak opisal fanner zdarza sie bardzo czesto... niestety
"Nothingman... Isn't it something...?"
Gość

Postautor: Gość » ndz maja 18, 2008 12:12 pm

kaczka6661 pisze:poprostu Ci ludzie z Twojej klasy znaja 2 znane przeboje i uwazaja ze znaja zespol. Dla mnie znac zespol to przynajmniej jedna jakas dobra plytke. Sluchaja radia to im sie spodoba, tamto nie i uwazaja ze to jest super bo boja i chwytliwe. Nie wiedza co to przeslanie w muzyce i tyle ;)

albo nie mają własnego zdania :wink:
Awatar użytkownika
olam
Posty: 517
Rejestracja: pt lip 13, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Katowice

Postautor: olam » ndz maja 18, 2008 2:34 pm

a co tam bedziemy sie przejmowac jakims debilami co maja waty do Dzemu albo do tego, ze ktos slucha takiej muzyki
walic to, nieprzejmowac sie i robic swoje
"idąc cmentarną aleją szukam Ciebie mój przyjacielu ..."
Gość

Postautor: Gość » ndz maja 18, 2008 2:43 pm

dokladnie, popieram i nie wstydze sie tego ze 14 z 36 piosenek jakie umiem zgarac na gitarze to dzem :twisted: malo ale zawsze cos. ludzie nie chca myslec nad przeslaniem tej muzyki, brak im glebi ducha
Gość

Postautor: Gość » pn maja 19, 2008 9:28 am

Przeslanie: "Whisky moja żono" :wink:
Gość

Postautor: Gość » pn maja 19, 2008 12:03 pm

Prawie caly temat cisniecie smuty.Nawet nie wiecie jakie te wasze rozterki zabawne.Placzecie bo ludzie nie znaja Dz. albo dlatego ze znaja tylko najbardziej popularne utwory. A gdy wasi znajomi sluchaja techno a rodzice nie lubia Dz. to sytuacja jest juz wrecz tragiczna.(buahahaha i ziew).No troche powagi.
Gość

Postautor: Gość » pn maja 19, 2008 12:14 pm

Jeśli chodzi o mnie, to mam szczęście chodzic do szkoły i klasy, gdzie ludzie znają Dżem, a nawet jeśli go nie słuchają, to szanują ludzi o innych gustach. U mnie jest tak, że to raczek ludzie słuchający techno są bardziej odrzucani. Wkurza mnie jedynie to, że czaem ludzie, którzy dowiedzą się, że słuham Dżemu, pytają się, czy ćpam
Gość

Postautor: Gość » pn maja 19, 2008 2:29 pm

Hehe no to dominika_tychy mas zpecha przeciez nieoznacza to ze trzeba od razu ćpać. A jeżeli chodzi o mnie to odemnie z klasy lubia tylko 3 osoby dżem ja równiez oczywiscie tylko oni sie smieja z niego wlasnie dlatego bo Rysiek był ćpunem i smieja sie ze my zaczniemy cpac albo smieja sie takie typu , zacytuje,, Czemu niema Dżemu''(Chodzi im o dżem na kanapkę :P) , ale się tym nieprzejmuje tylko słucham to co lubię a jak inni lubią disco polo czy techno to mi się żal ich robi. POZdro :-)
Awatar użytkownika
gladysh
Posty: 224
Rejestracja: ndz lis 13, 2005 11:23 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: gladysh » pt maja 23, 2008 5:34 pm

u mnie reagują różnie .........ale studiuje na awf więc ludzi bardziej kręci dyskotekowa muza. moja dziewczyna juz zdążyła sie przyzwyczaić jakoś:) nawet na dwa koncerty ja zabrałem:) i do Tychów jubileuszowo ja zabieram pierwszy raz z nią:) ale ogólnie ludzie patrzą dziwnie na słowo Dżem...... chociaz nie mają nawetpojęcia kim był Rysiu.nawet nie posłuchali nigdy jednej całej płytki .nie znaja całej historii tego wszystkiego co wiąże sie z naszym kochanym zespołem.ale akurat uważam że niech oni słuchają sobie łupanek w klubach ja wole isc do pubu i posiedzieć przy whisky słuchając Whisky moja żono:):):) pozdrawiam:)
"W życiu piękne są tylko chwile......"
Maciek90
Posty: 144
Rejestracja: pn lut 25, 2008 4:36 pm
Lokalizacja: rzeszów

Postautor: Maciek90 » pt maja 23, 2008 7:46 pm

a mnie to wali co inni mowia o tym, inni mowia , ja mam wszedzie naszywki Dżemu i koszulki bardzo czesto zakladam , i zarazam innych ta muzyka :) KOCHAM DZEM , dozobaczenia w TYCHACH
Gość

Postautor: Gość » sob maja 24, 2008 12:15 pm

Reakcja innych na to, że słucham Dżemu jest różna. Wiara z którą się przyjaźnię chyba szanuje mój wybór, bo w końcu to moja sprawa co lubię i nie zamierzam się wcale do grupy upodabniać. A że ktoś woli disco polo to już jego sprawa. Tylko czasami są docinki typu "A ja lubię dżem truskawkowy" lub "A ja wole marmolade!" ale to tam wiadomo - ktoś kto nic nie wie na temat tego świetnego zespołu. W każdym razie - przynajmniej na forum można popisać z ludźmi którzy są "w klimacie" :) "Nie dajmy sie farbowanym lisom" :) Dżem is the best! :D
Gość

Postautor: Gość » pt lip 18, 2008 10:07 pm

Ludzie z mojego otoczenia szanują Dżemera. Jeden taki tylko się mnie czepia jak mówię o jakimś innym zespole "A nie marmolada?" :| Ignoruje go ;)

Wróć do „zespół DŻEM”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 26 gości