[2009.04.03] Chorzów, Teatr Rozrywki

Dyskusje na temat przyszłych i minionych sztuk Dżemu

Moderatorzy: Piotrek, Radek

szkut89
Posty: 13
Rejestracja: wt maja 03, 2005 10:29 am
Lokalizacja: Ruda Śląska

[2009.04.03] Chorzów, Teatr Rozrywki

Postautor: szkut89 » pt gru 05, 2008 6:28 pm

Jak w temacie :) Dżem zagra o 17 i 20. Informacja ukazała się na stronie chorzowskiego Teatru Rozrywki
Zostaje tylko czekać :)

Jedyne czego nie wiem to o jaki jubileusz chodzi :/
nataliaw
Posty: 178
Rejestracja: śr lut 27, 2008 7:44 pm
Lokalizacja: Dębnowola

Re: [2009.04.03] Chorzów, Teatr Rozrywki, Koncert Jubileuszowy

Postautor: nataliaw » pt gru 05, 2008 7:27 pm

A nie chodzi przypadkiem o Jarocin 1979 :?:
tete
Posty: 103
Rejestracja: pn paź 29, 2007 11:57 am
Lokalizacja: Kraków

Re: [2009.04.03] Chorzów, Teatr Rozrywki, Koncert Jubileuszowy

Postautor: tete » pt gru 05, 2008 7:37 pm

Nie Jarocin a Wilkasy. Oficjalne 30-lecie zespołu, że nie wspomnę o 15 rocznicy śmierci Ryśka (ale to chyba raczej do wspominania w Paprocanach). Pozdrawiam
Gość

Re: [2009.04.03] Chorzów, Teatr Rozrywki, Koncert Jubileuszowy

Postautor: Gość » sob gru 06, 2008 2:01 pm

Jak tylko przeczytałam info na stronie, od razu zadzwoniłam do teatru i zarezerwowałam sobie bilety. Tym razem zaszalałam, obie części, 4 rząd. :)
Do zobaczenia
nataliaw
Posty: 178
Rejestracja: śr lut 27, 2008 7:44 pm
Lokalizacja: Dębnowola

Re: [2009.04.03] Chorzów, Teatr Rozrywki, Koncert Jubileuszowy

Postautor: nataliaw » ndz gru 07, 2008 11:12 pm

tete pisze:Nie Jarocin a Wilkasy. Oficjalne 30-lecie zespołu, że nie wspomnę o 15 rocznicy śmierci Ryśka (ale to chyba raczej do wspominania w Paprocanach). Pozdrawiam

Racja, moja pomyłka. Chodziło to za mną, i fakt, po DOKŁADNYM sprawdzeniu wyszło, że Dżem w Jarocinie grał w 1980. Także przepraszam :)
Awatar użytkownika
smar666
Posty: 1092
Rejestracja: sob gru 20, 2003 9:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: [2009.04.03] Chorzów, Teatr Rozrywki, Koncert Jubileuszowy

Postautor: smar666 » wt gru 09, 2008 11:54 pm

Tyle zamieszania i po krzyku :wink: Teatr chciał nabić sobie chyba więcej chętnych...tylko po co, skoro na koncerty Dżemowe zawsze ma wyprzedane wszystkie bilety....

smar666
Piwko jedno, albo dwa....no i słoik Dżemu
Gość

Re: [2009.04.03] Chorzów, Teatr Rozrywki, Koncert Jubileuszowy

Postautor: Gość » śr gru 10, 2008 5:26 pm

no, ja uposażyłem sie juz w bilet na koncert o 20stej.... :) dowiedzialem sie ze wszystkie bilety juz zarezerwowane... pozostalo jedynie kilka miejsc balkonowych....

jakby cos...:p rząd 7 miejsce 3 p; moje:p jesli ktos bedzie mial w poblizu mnie- pisac ;)

Pozdrawiam, do zobaczenia.
Awatar użytkownika
Chiquita
Posty: 340
Rejestracja: pn cze 26, 2006 7:53 am
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Re: [2009.04.03] Chorzów, Teatr Rozrywki, Koncert Jubileuszowy

Postautor: Chiquita » pt gru 12, 2008 12:54 pm

ja też już posiadam bilety na drugi koncert :)
Gość

Re: [2009.04.03] Chorzów, Teatr Rozrywki, Koncert Jubileuszowy

Postautor: Gość » wt gru 16, 2008 4:23 pm

a jednak zaszaleje, kupilem juz bilet i na koncert popołudniowy xD nie wybaczyłbym sobie jakby nie bylo mnie na koncercie, na którym byc moze wreszcie usłyszę całą w trawie!:) ;ddd
evvus00
Posty: 302
Rejestracja: śr sie 22, 2007 12:16 pm
Lokalizacja: tu i tam ;)

Re: [2009.04.03] Chorzów, Teatr Rozrywki, Koncert Jubileuszowy

Postautor: evvus00 » wt gru 16, 2008 5:34 pm

DAvidxD89 pisze:a jednak zaszaleje, kupilem juz bilet i na koncert popołudniowy xD nie wybaczyłbym sobie jakby nie bylo mnie na koncercie, na którym byc moze wreszcie usłyszę całą w trawie!:) ;ddd



No to zaszalałeś tak jak ja! :D
Widzimy się! :D
ii.. tez oczekuje Calej w trawie...
chwila, która trwa może być najlepszą z Twoich chwil...
Awatar użytkownika
misiek_k-ce
Posty: 286
Rejestracja: pn sie 27, 2007 9:05 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: [2009.04.03] Chorzów, Teatr Rozrywki

Postautor: misiek_k-ce » wt gru 16, 2008 5:50 pm

Zaszaleliście tak, jak ja! :lol:
Też oczekuję Całej w trawie no ii... Jesionów :D
Awatar użytkownika
Chiquita
Posty: 340
Rejestracja: pn cze 26, 2006 7:53 am
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Re: [2009.04.03] Chorzów, Teatr Rozrywki, Koncert Jubileuszowy

Postautor: Chiquita » wt gru 16, 2008 7:02 pm

DAvidxD89 pisze: (...) nie wybaczyłbym sobie jakby nie bylo mnie na koncercie, na którym byc moze wreszcie usłyszę całą w trawie!:) ;ddd

ajć, to trzeba było się wybrać na koncercik do Siemianowic :D
a ja oczekuje Dziwnego Malarza.
Gość

Re: [2009.04.03] Chorzów, Teatr Rozrywki

Postautor: Gość » wt gru 16, 2008 7:32 pm

no niestety, nie było mnie tam... wieczór wczesniej w rudzie slaskiej bylem na koncercie... - ja to mam pecha:p ale wiąże nadzieje z koncertem w teatrze:)
bylbym niezwykle zadowolony, jakbym uslyszał tam... całą w trawie, jesiony, słodką, usmiech smierci, płyn mój bluesie, obłude, koszmarną noc.... i mam nadzieje ze obecnosc na obydwóch koncertach... da mi mozliwosc.... uslyszenia set listy marzen ;>
Ale póki co jeszcze ponad 3 miesiące.... oczekiwania:)
evvus00
Posty: 302
Rejestracja: śr sie 22, 2007 12:16 pm
Lokalizacja: tu i tam ;)

Re: [2009.04.03] Chorzów, Teatr Rozrywki

Postautor: evvus00 » wt gru 16, 2008 7:35 pm

DAvidxD89 pisze:no niestety, nie było mnie tam... wieczór wczesniej w rudzie slaskiej bylem na koncercie... - ja to mam pecha:p ale wiąże nadzieje z koncertem w teatrze:)
bylbym niezwykle zadowolony, jakbym uslyszał tam... całą w trawie, jesiony, słodką, usmiech smierci, płyn mój bluesie, obłude, koszmarną noc.... i mam nadzieje ze obecnosc na obydwóch koncertach... da mi mozliwosc.... uslyszenia set listy marzen ;>
Ale póki co jeszcze ponad 3 miesiące.... oczekiwania:)


4 miesiące Dawid, 4... ! :P :P :P
ale jasne, że wolelibyśmy 3 :D
chwila, która trwa może być najlepszą z Twoich chwil...
Gość

Re: [2009.04.03] Chorzów, Teatr Rozrywki

Postautor: Gość » wt gru 16, 2008 7:44 pm

3 i pół ;pp :)

Wróć do „Koncerty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości