Zabrze- Wiatrak

Wasze opinie na temat poszczególnych imprez

Moderatorzy: Piotrek, Radek, smar666

Awatar użytkownika
2ptac
Posty: 432
Rejestracja: śr lis 30, 2005 10:17 pm
Lokalizacja: Jaworzno

Postautor: 2ptac » ndz lis 18, 2007 11:00 pm

wiesz tylko teoretycznie bo z Ciecha do BB to rzyt beretem:P
dlatego czasem warto żyć...
Awatar użytkownika
olam
Posty: 517
Rejestracja: pt lip 13, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Katowice

Postautor: olam » śr lis 21, 2007 5:46 pm

sa jeszcze bilety ?

mozna rezerwowac ?
misiek77
Posty: 54
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 8:25 pm
Lokalizacja: Radzionków

Postautor: misiek77 » pt lis 23, 2007 4:21 pm

A ja mam nadzieję że zagrają-"Oh,słodka".jutro kupuję bilety :lol:
Awatar użytkownika
misiek_k-ce
Posty: 286
Rejestracja: pn sie 27, 2007 9:05 pm
Lokalizacja: Katowice

Postautor: misiek_k-ce » śr lis 28, 2007 7:10 pm

No bilety już w domu :) teraz zostało tylko czekać... Do zobaczenia pod sceną :lol:
Gość

Postautor: Gość » czw lis 29, 2007 6:31 pm

SIE MACIE LUDZIE

KTO ZNA TEN SAPORCIK PRZED DŻEMEM?
NO I JESZCZE JEDNO
o której zaczynają tam wpuszczać ,bo przed sobotnim karaoke zmuszony byłem odwiedzić zajebisty lokal gastronomiczny (wczesny komunizm)
który znajduje się po drugiej stronie ulicy-przed elekrtociepłownią
a tak na marginesie to ,,RYŚKOWE KLIMATY''
powiedziałbym imitacja JESIONÓW ;-P
pozdrawiam wszystkich Wiatrakowców i Dżemowców
Gość

Postautor: Gość » czw lis 29, 2007 7:13 pm

bilety w Wiatraku jeszcze są - a przynajmniej jeden, z którego ja zrezygnowałam, co nie oznacza, że mnie nie będzie w Wiatraku :wink:

Bilety można jeszcze kupić w Katowicach w sklepie All - mają jeszcze cały plik :wink:
Gość

Postautor: Gość » czw lis 29, 2007 7:17 pm

Nie udało mi się kupić biletów do Siemianowic więc będę w Wiatraku :lol:
Klub fajny więc może warto dać te 35zł :lol:
W sobotę jadę po bilety właśnie do Alla więc myślę że będą :P
Do zobaczanie w Wiatraku pod sceną :lol: :D
Gość

Postautor: Gość » pt lis 30, 2007 1:10 pm

No i jeszcze tylko troche ponad tydzień i koncercik w Wiatraku :D Ahh... już nie mogę sie doczekać ... pozdr :wink:
Gość

Postautor: Gość » pn gru 03, 2007 10:23 am

Bileciki kupione :lol: :lol:
W ''Allu'' jest ich jeszcze dużo, więc kto chce jeszcze kupić to nie ma problemu :D
Teraz tylko czekac do soboty 8)
Do zobaczenia :D
evvus00
Posty: 302
Rejestracja: śr sie 22, 2007 12:16 pm
Lokalizacja: tu i tam ;)

Postautor: evvus00 » pt gru 07, 2007 11:03 am

Hej Ludziska ;)
Przed koncetem rozgrzewać będzie zespół Nutshell (pochodzą z Ozimka, wschodząca gwiazda poslkiego rocka- zespół wystąpił między innymi na tegorocznym koncercie OFF Opole)
A do Wiatraka mozna juz wejsc o godz. 18 ;-)



NutsHell to świeże gitarowe brzmienie i niebanalne teksty. Jego głównym atutem jest mocny żeński wokal Katarzyny Konopki. Grupa powstała w 2003 roku , gra wyłącznie własne kompozycje. Ich muzykę cechuje różnorodność i melodyjność , jest to mieszanka grunge’u , hard rocka i bluesa tworząca niepowtarzalny klimat. Dla NutsHell najważniejszy jest przekaz...dobre teksty i wyraziste aranżacje. Zespół składa się z muzyków posiadających nieprzeciętne umiejętności techniczne , w ich muzyce każdy z nich ma coś do powiedzenia. Na swoim koncie mają już nagraną płytę DEMO , której można posłuchać na stronie internetowej zespołu.
Strona zespołu
http://www.nutshell.cba.pl/nutshell.html
chwila, która trwa może być najlepszą z Twoich chwil...
Gość

Postautor: Gość » pt gru 07, 2007 11:18 am

to o ktorej robimy spotkanie pod zegarem?
Awatar użytkownika
Ziemniaq
Posty: 681
Rejestracja: sob sty 29, 2005 11:02 pm
Lokalizacja: Będzin
Kontaktowanie:

Postautor: Ziemniaq » sob gru 08, 2007 1:11 pm

evvus00 pisze:Hej Ludziska ;)
Przed koncetem rozgrzewać będzie zespół Nutshell (pochodzą z Ozimka, wschodząca gwiazda poslkiego rocka- zespół wystąpił między innymi na tegorocznym koncercie OFF Opole)
A do Wiatraka mozna juz wejsc o godz. 18 ;-)



NutsHell to świeże gitarowe brzmienie i niebanalne teksty. Jego głównym atutem jest mocny żeński wokal Katarzyny Konopki. Grupa powstała w 2003 roku , gra wyłącznie własne kompozycje. Ich muzykę cechuje różnorodność i melodyjność , jest to mieszanka grunge’u , hard rocka i bluesa tworząca niepowtarzalny klimat. Dla NutsHell najważniejszy jest przekaz...dobre teksty i wyraziste aranżacje. Zespół składa się z muzyków posiadających nieprzeciętne umiejętności techniczne , w ich muzyce każdy z nich ma coś do powiedzenia. Na swoim koncie mają już nagraną płytę DEMO , której można posłuchać na stronie internetowej zespołu.
Strona zespołu
http://www.nutshell.cba.pl/nutshell.html


Hej!
Właśnie przesłuchałem sobie ich demo…
Stwierdziłem że kapela która ma taką „ALICE IN CHAINSowa” nazwą zaprezentuje coś ciekawego . Niestety... stwierdzam że NutsHell jest klonem „Łez” za którymi… hmm… nie przepadam.
Ciekawe co pokażą na żywo...?

Ziemniaq
Pozdrawiam
Marcin Ziemiański

fanclub@dzem.com.pl
Oficjalny Dżemowy Fan Club
"Skazani na Bluesa"
Gość

Postautor: Gość » sob gru 08, 2007 1:23 pm

to o ktorej gra Dzem?? skoro jeszcze jakis zespol gra przed nimi??
Gość

Postautor: Gość » sob gru 08, 2007 1:25 pm

przemo12 pisze:to o ktorej gra Dzem?? skoro jeszcze jakis zespol gra przed nimi??

wszystko jest podane na www.wiatrak.art.pl ;)
Gość

Postautor: Gość » sob gru 08, 2007 2:45 pm

08.12.2007,SOBOTA, godz: 19.00
DŻEM
support: Nutshell
BILETY WYPRZEDANE
Bilety zarezerwowane - odbiór do godz: 18.45.

Wejście do klubu: 18.00
Występ Nutshell: 19.00 - 19.30
Koncert Dżem: 19.45


Wszystkie bilety wyprzedane :!: może być niezły ścisk :roll:

Wróć do „Koncerty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości