Koncert w Bełchatowie 21.06.2008

Wasze opinie na temat poszczególnych imprez

Moderatorzy: Piotrek, Radek, smar666

Gość

Koncert w Bełchatowie 21.06.2008

Postautor: Gość » sob maja 24, 2008 11:36 am

Czy ma ktoś może informacje na temat tego koncertu?
Gość

Postautor: Gość » sob maja 24, 2008 1:24 pm

21 czerwca 2008r. godz.21:00
Bełchatów
Scena na terenie szkoły
przy ul. Edwarda 5

To ze strony :roll:
Gość

Postautor: Gość » sob maja 24, 2008 2:46 pm

i z tego co wiem to jest to z okazji Dni Bełchatowa więc koncert plener i za darmo:]
Gość

Postautor: Gość » sob maja 24, 2008 5:02 pm

dzięki, ale chodziło mi bardziej o to czy ten koncert się odbędzie, bo szkoda żebym na darmo pojechała.
Gość

Postautor: Gość » sob maja 24, 2008 11:37 pm

a czemu miałby sie nie odbyć:D? wydaję mi się, że jeśli zaistnieje taka sytuacja to zostanie to napisane na stronie OFC
Gość

Postautor: Gość » ndz maja 25, 2008 10:43 am

ludek_751 pisze:dzięki, ale chodziło mi bardziej o to czy ten koncert się odbędzie, bo szkoda żebym na darmo pojechała.


Skoro koncert jest juz potwierdzony na stronie, to raczej w 100% sie odbedzie! Jesli mialoby go nie byc, nie wszystko byloby zalatwione, to po co podawac informacje??? :roll:
Gość

Postautor: Gość » wt cze 03, 2008 1:59 pm

juz sie szykuje:P:P:P:P pierwszy dzien wakacji zapowiada sie ekstra:P:P:P:P
Gość

Postautor: Gość » czw cze 05, 2008 8:20 pm

Ten koncert napewno bedzie darmowy? Ma ktoś potwierdzone info? Aha i pytanie do osób z Belchatowa - jest tam gdzieś możliwość bezpiecznego zostawienia auta w pobliżu koncertu?
Gość

Postautor: Gość » pt cze 06, 2008 11:38 am

koncert jest darmowy gdyż są to dni miasta:D
Gość

Postautor: Gość » pt cze 20, 2008 12:21 pm

Wiec kto jedzie bo to już jutro :lol:
Gość

Postautor: Gość » pt cze 20, 2008 1:13 pm

potwierdzam swoją obecność;D
Gość

Postautor: Gość » pt cze 20, 2008 5:17 pm

ja rowniez ;)
Gość

Postautor: Gość » pt cze 20, 2008 6:06 pm

napewno sie zjawie, juz zbieram ekipe :)
Gość

Postautor: Gość » ndz cze 22, 2008 9:08 am

Koncert był genialny:) strasznie mi sie podobał. Zespół pokazał że jest prawdziwie bluesowo-rockowo kapelą:). Janek wymiatał solóweczki na klawiszach aż mi sie łza w oczach kręciła bo jakoś Paweł mi sie przypomniał:(.
Jurek był raczej troche wcięty ale i tak w świetnej formie:D motyw ze stanikiem na głowie i na gitarze na końcu koncertu mnie rozwalił:D
Nie jestem w stanie wymienić całej set listy więc może komuś innemu się to uda:)
Gość

Postautor: Gość » ndz cze 22, 2008 9:51 am

gumis666 pisze:Jurek był raczej troche wcięty ale i tak w świetnej formie:D

z ta forma to nie jestem pewien po tym jak zagrali całą w trawie.. ale potem juz tylko robil swoje slynne miny i bylo ok ;)

Wróć do „Koncerty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość