Dzem 30-Urodziny DVD

Co, gdzie i kiedy można "usłyszeć" o kapeli

Moderatorzy: Piotrek, Radek

Awatar użytkownika
smar666
Posty: 1092
Rejestracja: sob gru 20, 2003 9:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Dzem 30-Urodziny DVD

Postautor: smar666 » wt mar 30, 2010 4:47 pm

mala_aleja_roz pisze:
smar666 pisze:W Dżemowym sklepiku na pewno mają :wink:

Naprawdę nie wiem jak na to wpadłeś, jestem pod wrażeniem :lol:

No ja też jestem pod wielkim wrażeniem trafności twojej wypowiedzi :lol: Skomentowałem jedynie tą trwającą tu od kilku dni panikę na temat dostępności DVD ze Spodka :)

Swoją drogą, śmieszne te czasy, gdy takie sklepy jak Empik, Saturn zamawiają po kilkadziesiąt egzemplarzy jakiegoś wydawnictwa...w kraju gdzie mieszka grubo ponad 30 milionów ludzi.
Piwko jedno, albo dwa....no i słoik Dżemu
Cybel
Posty: 92
Rejestracja: śr lis 21, 2007 8:23 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Dzem 30-Urodziny DVD

Postautor: Cybel » wt mar 30, 2010 4:50 pm

W Warszawie póki co dobrą opcją jest sklep Merlina (box po 149.99) i odbiór osobisty w którymś z salonów. Po zamówieniu paczka wysyłana jest w ciągu 24 godzin. Ja swoją biegnę odebrać już jutro :)
Awatar użytkownika
mala_aleja_roz
Posty: 356
Rejestracja: śr sie 19, 2009 2:10 pm
Lokalizacja: Bukowno

Re: Dzem 30-Urodziny DVD

Postautor: mala_aleja_roz » wt mar 30, 2010 5:15 pm

smar666 pisze:No ja też jestem pod wielkim wrażeniem trafności twojej wypowiedzi :lol: Skomentowałem jedynie tą trwającą tu od kilku dni panikę na temat dostępności DVD ze Spodka :)

Swoją drogą, śmieszne te czasy, gdy takie sklepy jak Empik, Saturn zamawiają po kilkadziesiąt egzemplarzy jakiegoś wydawnictwa...w kraju gdzie mieszka grubo ponad 30 milionów ludzi.


Ja proponuję tym wszystkim panikarzom spacer po okolicznych sklepach lub, jak trafnie zauważyłeś zamówienie w dżemowym sklepie (tylko czy tam będą mieć?! No nie wiem, muszę napisać pytanie na forum :lol: ) Zamawiają po kilka egzemplarzy, żeby fani zamawiali więcej i pisali o tym na forum, przez to są popularniejsi. :lol:
tomkez
Posty: 40
Rejestracja: pt mar 14, 2008 7:38 pm
Lokalizacja: Gdzieś tam

Re: Dzem 30-Urodziny DVD

Postautor: tomkez » wt mar 30, 2010 5:18 pm

Czekam z niecierpliwością na Wasze pierwsze opinie :). Dużo piniondzów jednak to kosztuje więc czy aby to nie jest rzecz do oglądnięcia, zaspokojenia ciekawości i odłożenia na półkę na parę lat? Przypuszczam, że przejść przez wszystkie płyty CD za pierwszym razem to chyba jest wyczyn w naszym zabieganym świecie ;-). Słowem ciekawość mnie zżera co "ludzie w temacie" o tym myślą.
Gość

Re: Dzem 30-Urodziny DVD

Postautor: Gość » wt mar 30, 2010 5:41 pm

bluesman84 pisze:w moim miescie w empiku powiedzieli ze tylko na zamowienie mozna dostać box...;/ troche dziwne

A ja dziś jak głupia łaziłam po tym Empiku w poszukiwaniu znajomej okładki :)
bercik69
Posty: 258
Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:18 pm
Lokalizacja: Grudziądz

Re: Dzem 30-Urodziny DVD

Postautor: bercik69 » wt mar 30, 2010 6:10 pm

Dzisiaj przed południem listonosz dostarczył mi box - jedyne (w przedsprzedaży) 136 zł. razem z wysyłką. Obejrzałem dopiero pierwsze dwie płytki (niestety na koncercie nie byłem) - jest świetnie. Piękna "Ballada o dziwnym malarzu", rewelacyjny występ Sebastiana, bardzo dobry dźwięk i obraz.
BlondiS3
Posty: 43
Rejestracja: wt lis 07, 2006 10:49 am
Lokalizacja: Kraków

Re: Dzem 30-Urodziny DVD

Postautor: BlondiS3 » wt mar 30, 2010 6:47 pm

ale robicie smaka:)chyba zaraz wsiądę w pojazd i pojadę specjalnie po box do Saturna:)a może lepiej wcześniej zadzwonię czy aby jeszcze mają:D!
Gość

Re: Dzem 30-Urodziny DVD

Postautor: Gość » wt mar 30, 2010 7:54 pm

malanka pisze:Dziś kupiłam Box w krakowskim Saturnie - 129 zł :) nie mogę się doczekać, kiedy zasiądę przed ekranem i przeżyję ten koncert jeszcze raz...;)



TO chyba maja szybkie spadki cen... dzisiaj bylem w Saturnie w Krakowie w Galerii Krakowskiej i ten box kosztowal juz 127 zl:) Swoja droga dziwne , ze ceny miedzy Saturnami w roznych miastach sie różnią.. myslalem ze oni mają jedna cene.
malka_93
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 07, 2009 9:35 pm
Lokalizacja: Płochocin

Re: Dzem 30-Urodziny DVD

Postautor: malka_93 » wt mar 30, 2010 7:58 pm

Kurcze to dziwne w Saturnie w Krakowie maja a w Warszawie nie.Stwierdzam że stolica jest troszeczkę zacofana
Gość

Re: Dzem 30-Urodziny DVD

Postautor: Gość » wt mar 30, 2010 8:12 pm

malka_93 pisze:Kurcze to dziwne w Saturnie w Krakowie maja a w Warszawie nie.Stwierdzam że stolica jest troszeczkę zacofana


U nas w Saturnie stoja w roznych miejscach.. nawet kilka kopii znalazlem w dziale "filmy polskie", to faktycznie dziwne ze w Wawie nie ma, tym bardziej, ze przeciez to Pomaton/Emi ze stolicy jest zrodlem z ktorego wychodzą boxy...
Poszukajcie dobrze - sam sie przekonalem, ze czesciej znajduje sie w jakims "sklepiku" szybciej niz w wielkich molochach.

Dziekuje tez za pochlebne opinie co do fotek. Ja rowniez jestem wdzięczny zespolowi za mozliwość uczestniczenia w calym tym przedsięwzieciu, od prob poprzez dokumentacje calego koncertu. Od siebie dodam moze tylko ze jest to ciekawe , niesamowite, ale tez w pewnym stopniu stresujące, zeby wyszlo to jak najlepiej.

CO do plyt CD w boxie - ja zrobilem sobie z nich MP3 wiec nie musze wiecej wyjmowac, jedyne na co musze uwazac to DVD. Jest to duze wydawnictwo, i naprawde nie ma wielu opcji na umieszczenie 7 krazkow. Ale chyba lepiej, ze jest to zrobione tak niz pakowane w kartonowe kopertki jak single. Mysle, ze Pomaton/Emi/Takt rowniez mysleli nad tym jaka bedzie najlepsza forma wydania tego.
Gość

Re: Dzem 30-Urodziny DVD

Postautor: Gość » wt mar 30, 2010 8:24 pm

Pocieszę was. Jestem z Torunia i dostałem cynk, że płyta jest w Gdańsku (w moim mieście MM i Empik mnie olały). Prawie 400 km w dwie strony, ale MAM :):) Ale powrót był..... Wracałem powoli. Żona prosiła żeby wrócił cało :):) Koncert przesłuchałem w aucie :) Super!! (ALE WRAŻENIE ZE SPODKA BEZCENNE)
Awatar użytkownika
Adi
Posty: 2408
Rejestracja: czw sty 13, 2005 12:53 am
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: Dzem 30-Urodziny DVD

Postautor: Adi » wt mar 30, 2010 9:14 pm

a ja mam takie pytanie, czy Wasze płyty CD też są jakieś takie hmm rozlane ?!

ZDJĘCIE

a tutaj dla tych którzy powyżej nie widzą o co chodzi :P

za chiny nie udało mi się tego dobrze ująć na zdjęciu, do Jarka mi daleko :lol:
michalz
Posty: 470
Rejestracja: śr mar 03, 2010 12:56 pm
Lokalizacja: Mysłowice

Re: Dzem 30-Urodziny DVD

Postautor: michalz » wt mar 30, 2010 9:19 pm

Adi pisze:a ja mam takie pytanie, czy Wasze płyty CD też są jakieś takie hmm rozlane ?!

ZDJĘCIE

a tutaj dla tych którzy powyżej nie widzą o co chodzi :P

za chiny nie udało mi się tego dobrze ująć na zdjęciu, do Jarka mi daleko :lol:

Rzeczywiście dziwna sprawa a może jak zyje nie widzalem takiego koloru płyt a gdzie kupowałeś
Peace&Love
Awatar użytkownika
Armin
Posty: 2625
Rejestracja: sob lis 22, 2003 6:12 pm
Lokalizacja: Lędziny
Kontaktowanie:

Re: Dzem 30-Urodziny DVD

Postautor: Armin » wt mar 30, 2010 9:23 pm

Szofer2000 pisze:Pocieszę was. Jestem z Torunia i dostałem cynk, że płyta jest w Gdańsku (w moim mieście MM i Empik mnie olały). Prawie 400 km w dwie strony, ale MAM :):) Ale powrót był..... Wracałem powoli. Żona prosiła żeby wrócił cało :):) Koncert przesłuchałem w aucie :) Super!! (ALE WRAŻENIE ZE SPODKA BEZCENNE)



A nie byłoby taniej zamówić przez internet? :) na pewno za przesyłkę zapłaciłbyś mniej, niż za benzynę potrzebną do przebycia 400km :P




Adi, jak żeś se piwo czy tam mleko rozlał przy tym "Koszmarnym upadku"..to teraz masz :P
a tak serio, to byle śmiga :wink:
Awatar użytkownika
Adi
Posty: 2408
Rejestracja: czw sty 13, 2005 12:53 am
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: Dzem 30-Urodziny DVD

Postautor: Adi » wt mar 30, 2010 9:28 pm

Armin śmigać śmiga ale nigdy czegoś takiego nie widziałem, a wygląda to właśnie tak jakby ktoś coś wylał wewnątrz płyty...

co do Koszmarnej nocy i leżenia krzyżem, kiedy padałem na ziemie, potraciłem kolumnę z której spadł słoń i złamał se trąbę :P

Wróć do „Dżem w mediach”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości