ceny Oryginalnych płyt

wszystkie komentarze odnośnie samego zespołu, muzyków, ich zachowań i umiejętności

Moderatorzy: Piotrek, Radek, smar666

Radek
Posty: 43
Rejestracja: pt lis 14, 2003 9:18 pm
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

ceny Oryginalnych płyt

Postautor: Radek » pt gru 26, 2003 11:41 am

czesc!

Mam dla Was do rozważenia jedna kwestie:
Ile bylbys / byłabys w stanie zaplacic za oryginalna plyte DZEMu powstrzymujac sie od piractwa lub po prostu skopiowania sobie MP3?
do 10 zl? 20? 30?

pozdrawiam
Radek
Rockrs

Postautor: Rockrs » pt gru 26, 2003 12:31 pm

Ja kupuje zawsze po 30 złoty wiec tyle bym dał !!!!!!
wojtel
Posty: 16
Rejestracja: pn lis 17, 2003 8:33 am
Lokalizacja: Puławy
Kontaktowanie:

Re: ceny Oryginalnych płyt

Postautor: wojtel » pt gru 26, 2003 11:01 pm

Radek pisze:Ile bylbys / byłabys w stanie zaplacic za oryginalna plyte DZEMu ?


Czyzby lada dzien mial ruszyc sklepik internetowy? A moze tak wyczekiwana plyta niebawem sie ukaze? :) Jezeli zespol bedzie nagrywal i wydawal plyty w takim tempie jak to ma miejsce obecnie to nawet 100 zl jestem w stanie zaplacic, wystarczy odlozyc 25 zl rocznie ;) A tak na powaznie, wczesniejsze plyty kupowalem w cenie ok 30 zl i dla mnie jest to cena do zaakceptowania.
Gość

Postautor: Gość » ndz gru 28, 2003 11:57 am

ja jestem zawsze bez kasy....ale jesli spojrzec na ceny na stadionie X lecia to tam plyty sa za 10...wiec ja bylbym za tym zeby byly po 20...no ale jesli chodzi o sklep internetowy to pewnie jeszcze koszty przesylki ,wiec i tak wyjdzie chyba z 30 wtedy
Gość

Postautor: Gość » czw sty 01, 2004 4:32 am

30 za płyte to cena dobra, pewnie - mogłaby być niższa, ale ujdzie.
A w tym sklepiku to bedziecie mieć niezły sajgon w pierwszych dniach, jak sie wszyscy rzucą i zaczna zamawiac:) Ale o to chodzi:)
Gość

Postautor: Gość » czw sty 01, 2004 9:08 pm

Kupowałem zawsze płytki Dżem-u po ok 15-20 zł więc ceny jak na sklep dżemowy powinny być ok25-30 zł. Mnie to pasi w zupełności, pod warunkiem że będą wszystkie dostępne łącznie z filmem jaki nagrał Dżem na Festiwalu w 2003r.
Gość

...

Postautor: Gość » pt sty 02, 2004 12:51 am

Z tego co mi wiadomo średnio płytki stoją od 30 do 40 zł....
myslę ze to dobra cena... chodź w stanie zapłacić jestem nawet 50 :D
pozdrawiam
db

Maciek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postautor: db » pt sty 02, 2004 2:13 pm

Radek czy to oznacza ze Maciek jest zdrowy, lub o niebo lepiej !!!???, sam poruszyles ten temat, co to oznacza?? ja mysle ze to juz przeszlosc - tego zycze!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: plyta - tuz, tuz ??!! pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Radek
Posty: 43
Rejestracja: pt lis 14, 2003 9:18 pm
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

sklepik? jeszcze nie....

Postautor: Radek » pt sty 09, 2004 9:18 pm

dosyc sprytnie doszukaliscie sie powiazan mojego pytania w sprawie cen plyt z powstaniem Dzemowego Sklepu Internetowego.
Tak... wiem, ze sa takie oczekiwania i dlatego prace nad sklepem trwaja... i jeszcze niestety troche trwac beda...
Natomiast moje pytanie jest jeszcze aluzja do aktualnej sytuacji::
mozna nabyc juz teraz na sotiskach muzycznych podwojne albumy zespolu w cenie jednej plyty (!) Cena za te dublowane wydawnictow jest naprawde zupelnie rozsadna i wynosi ok. 30 zl i stad moje pytanie: czy koszt 15 zl za Oryginalna plyte Dzemu jest wygorowany?
czy wciaz atrakcyjniejsze jest skopiowanie
wszystkiego zaledwie za cene CD-R?

pozdrawiam

*** Radek
*** info@dzem.com.pl
*** http://www.dzem.com.pl
*** http://fanclub.dzem.com.pl
Gość

Postautor: Gość » pt sty 09, 2004 9:40 pm

Ja sie zgadzam w całej rozciagłosci :D, to bardzo rozsadna cena......
md

cena

Postautor: md » pn sty 12, 2004 12:32 pm

ja te uwazam ze cena OK :lol:
nie jestem za MP3 , ale tylko wtedy gdy mozna kupic orginal, :lol: a na plyte DZEMU ( np. ta nowa) mozna czekac latami PRAWDA!!! bo termin przekladany jest co ........ pozdrawiam
md

konkurs !!!!

Postautor: md » wt sty 13, 2004 2:17 pm

Kto był na zdjęciu to każdy wiedział !!!!! :lol: :lol: - gdzie było zrobione i w jakich okolicznościach --- :?: :?: :D --- to był problem, nie każdy pływa do Szwecji, a tak przy okazji, pytanie do zwycięscy – gdzie ????!!?? w tle widać elektrownie wiatrowe, gratuluje bardzo!! dobrego wzroku lub znajomości terenu!!!! pozdrawiam wszystkich !!!!!
Awatar użytkownika
Dagamarka
Posty: 260
Rejestracja: sob lis 22, 2003 11:03 am
Lokalizacja: Bytom

Postautor: Dagamarka » śr lut 18, 2004 8:52 am

No ja za oryginalją płytę DZEMU mogę dac nawet 40 zl, ale to nigdy nie jest komnecznosc bo płyty nie są droższe niz 30 zł. C czego bardzo sie ciesze. Bo na przykłąd 60 zł to juz naprawde przesada. Piratowanie nie jest dobre, ale tak drogie płyty mogą odstraszyc.....
Arkon

Postautor: Arkon » śr lut 25, 2004 11:17 pm

A ja zawsze kupuje orginalne plytki bo w ten sposob wspieram moje ulubione zespoly! Ktos mi sprawia radosc swoja muzykla to ja mu za to w jakims tam stopniu place. Wszyscy sa zadowoleni i wszystko jest fair! :D
Jesli chodzi o cene to 30 zl juz jest dla mnie atrakcyjna.
Awatar użytkownika
grimus
Posty: 354
Rejestracja: śr lut 18, 2004 12:50 pm
Lokalizacja: Choszczno
Kontaktowanie:

Postautor: grimus » czw lut 26, 2004 12:24 pm

Nie jest wygórowany. Pozdrawiam, Radku :wink:

Wróć do „zespół DŻEM”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości